دربی ۱۰۳ پایتخت دست مایه کلاهبرداران فضای مجازی!

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا به شهروندان هشدار داد: «تبلیغات فروش و واگذاری بلیت دیدار مسابقه دربی پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی» یکی از ترفندهای مجرمان سایبری است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سرهنگ «رامین پاشایی» ضمن تشریح این خبر اظهار داشت: بر اساس رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی و شکواییه‌های قضایی به این پلیس مشخص است همزمان با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری مسابقه دربی پایتخت مجرمان سایبری با انجام تبلیغات مختلف و فریبنده در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، پیام رسان‌های بومی و غیر بومی، سایت و پلت فرم‌های فروشگاهی مترصد کلاهبرداری از هموطنان هستند.

بیشتر بخوانید:

عنایتی: امیدوارم استقلال برنده دربی باشد

وی افزود: بر اساس اقدامات عملیاتی پلیس فتا در این حوزه تا کنون دو نفر متهم تبلیغ کننده در حوزه تخلف مذکور مورد شناسایی قرار گرفتند و پس از تحقیقات و پیجویی‌های تخصصی به عمل آمده مشخص شد متهمان هیچگونه بلیتی در اختیار نداشتند و قصد داشتند با تبلیغات و جذب مشتری پس از دریافت بیعانه از فریب خوردگان کلاهبرداری نمایند.

این مقام مسئول به هموطنان، به خصوص مشتاقان تماشای این بازی مهیج توصیه نمود: برای تهیه بلیت صرفا به سایت footballeticket. ir مراجعه نمایند و مراقب باشند در دام بازار سیاه مجرمان سایبری قرار نگیرند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا بیان داشت: عموم مردم می‌توانند در صورت نیاز به اخذ مشاوره و راهنمایی تخصصی و یا گزارش موارد مجرمانه، موضوع را از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های سایبری با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ و یا مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www. cyberpolice. gov. ir با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =