ستاره محبوب در لیست خرید استقلال و پرسپولیس / جنگ جدید نکونام و اوسمار

ادامه درخشش جواد آقایی‌پور در ترکیب تیم استقلال خوزستان موجب شده تا از هم اکنون تیم‌های استقلال و پرسپولیس در پی جذب این بازیکن برای فصل آینده باشند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جواد آقایی‌پور در تعطیلات زمستانی مورد توجه تیم پرسپولیس قرار گرفت. پرسپولیس حاضر شده بود، در ازای به خدمت گیری این بازیکن رضایتنامه نبیل باهویی را برای استقلال خوزستان صادر کند اما باشگاه خوزستانی این پیشنهاد را قبول نکرد و گفت تنها در صورتی این بازیکن را به تهران می‌فرستد که ۳۵ میلیارد تومان بابت این بازیکن دریافت کند. این پیشنهاد عجیب از سوی باشگاه استقلال خوزستان موجب شد تا پرسپولیس عقب بکشد و در پی جذب یک مهاجم خارجی باشد. البته به نظر می‌رسد استقلال خوزستان به این خاطر پیشنهاد ۳۵ میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس داد تا به این باشگاه بگوید نمی‌خواهد جواد آقایی‌پور را بفروشد و او را برای بقاء در جدول بازی‌ها می‌خواهد.

بیشتر بخوانید:

درگیری علی خطیر با پیشکسوت استقلال

استقلال خوزستان در هفته ی بیستم لیگ برتر با حساب دو بر صفر ذوب آهن را در اصفهان شکست داد که زننده ی گل نخست بازی جواد آقایی‌پور بود و این گل نشان داد این بازیکن یک مهاجم کارآمد و ششدانگ است و بی جهت مورد توجه تیم پرسپولیس قرار نگرفته است. خبرهای رسیده از اردوی آبی هم حاکی از آن است که نظر کادر فنی استقلال هم روی این بازیکن مثبت است و به احتمال قوی در لیست خرید استقلال برای فصل آینده قرار می‌گیرد. شاید پای یک هایجک جدید در راه باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =