جزئیات نهمین حراج سکه طلا در مرکز مبادله

تاکنون و در مجموع هشت حراج سکه، جمعا ۱۰۱ هزار و ۲۶ قطعه انواع سکه به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، هشتمین حراج سکه طلا در روز شنبه ۲۶ اسفندماه برگزار شد و از مجموع ۹۳۷۴ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۷۴۹۹ قطعه با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۲۸۱ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

بیشتر بخوانید:

روزهای جدید حراج سکه طی هفته آینده مشخص شد

همچنین، از مجموع ۴۱۰۸ قطعه نیم سکه ثبت سفارش شده ،۳۷۷۵ قطعه با میانگین قیمت ۱۹ میلیون و ۵۲۹ هزار تومان تخصیص داده شد.

در حراج سکه تمام نیز از مجموع ۶۵۷۷ قطعه سکه ثبت سفارش شده ،۵۰۵۶ قطعه با میانگین قیمت ۳۴ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین تر از این قیمت ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.

تاکنون و در مجموع هشت حراج برگزار شده جمعا ۱۰۱ هزار و ۲۶ قطعه انواع سکه به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است.

نهمین جلسه حراج سکه طلا امروز یکشنبه مورخ ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه برگزار می شود.

دارایی موضوع نهمین حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است. حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه، یا ۵ قطعه نیم سکه، یا ۵ قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.

این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود؛ شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۶ همان روز است و ساعت ۱۶ نیز نتایج حراج اعلام می شود.

گفتنی است، متقاضیان شرکت در حراج های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می توانند طی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =