بودجه‌های فرهنگی کرمانشاه بر اساس اولویت‌ها اختصاص می‌یابد

مدیرکل ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: پس از قطعی شدن اولویت‌های فرهنگی استان کرمانشاه، بودجه‌های فرهنگی بر اساس این اولویت‌ها اختصاص پیدا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، پوریا جلالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در یکصد و سی و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه اظهار کرد: متأسفانه پس از گذشت مدت‌ها از ابلاغ شیوه نامه تهیه برش استانی سند مهندسی فرهنگی استان کرمانشاه، هنوز اولویت‌های فرهنگی استان کرمانشاه مشخص نشده است.

وی افزود: با وجود پیگیری‌های انجام شده از ۲۲ دستگاه عضو شورای فرهنگ عمومی، تا به امروز ۱۱ عضو اولویت‌های فرهنگی خود را به دبیرخانه این شورا اعلام کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ارتقا امید و نشاط، امیدبخشی به باورها، ضعف فرهنگ کار و تلاش، حفظ و انسجام بنیان خانواده‌ها، ضعف حضور و مشارکت فعال در امور فرهنگی، ضعف فرهنگ شهروندی، ضعف تربیت نیروی کارآمد، همگرایی و وحدت و توجه به جایگاه نخبگان از جمله اولویت‌های فرهنگی است که به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه ارسال شده است.

پوریا جلالی افزود: اولویت‌های فرهنگی استان کرمانشاه پس از نهایی شدن در شورای فرهنگ عمومی به دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال خواهد شد و بعد از آن بودجه‌های فرهنگی استان کرمانشاه بر اساس این اولویت‌ها اختصاص پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =