جذب گزینه‌های نکونام در استقلال سخت‌تر شد!

۲ گزینه جواد نکونام در نقل‌وانتقالات زمستانی به تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، همانطور که پیش‌بینی می‌شد، امیر قلعه نویی جوانگرایی را از اولین فیفا دی پس از جام ملت ها و بازی‌های ابتدای سال جدید آغاز کرد؛

بیشتر بخوانید:

حرکت غیراخلاقی سرمربی استقلال پس از پیروزی برابر هوادار

در لیست اعلام شده از سوی او، نام حسین گودرزی ستاره جوان شمس آذر، جواد آقایی پور و چند جوان دیگر به چشم می خورد؛ جوانانی که در نیم فصل با توجه به عملکرد درخشان خود مد نظر تیم های متمول لیگ برتری بودند.

حسین گودرزی یکی از اولویت های جواد نکونام برای تقویت تیمش بود که مدیریت استقلال در راه فراهم کردن شرایط انتقال آن ناموفق عمل کرد.

جواد آقایی پور از استقلال خوزستان دیگر ستاره ای بود که هم مد نظر نکونام و هم مد نظر یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله تیم شان بود اما عمر یحیی برای نیم فصل دوم روی نیمکت قرمزها کفایت نداد. از طرفی نکونام هم مثل همیشه با جمله «نمی توانم» از سوی مدیریت استقلال رو به رو شد.

حالا که این ستاره ها مزد درخشش خود را گرفتند و ملی پوش شدند، با خوردن اتیکت بازیکن ملی پوش، عملا کار جذب آن ها سخت تر شده و استقلالی ها خیلی راحت این دو ستاره را از کف دادند!

این اتفاق عملا تحرکات پشت پرده مدیریت علیه کادر فنی را نشان می‌دهد و باید به نکونام به خاطر اینهمه نارضایتی از عملکرد مدیریت حق داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =