گل‌محمدی سرمربی تیم ملی خواهد شد؟

احتمال پذیرش هدایت تیم ملی امید توسط گل‌محمدی خیلی ضعیف است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مهدی تاج در مصاحبه اخیر خود از یحیی گل‌محمدی به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی امید نام برد. صحبت‌هایی که رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص سرمربی سابق پرسپولیس مطرح کرد از آن جهت عجیب بود که همین چندی قبل و پیش از انتخاب امیرقلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، فدراسیون فوتبال در یک اقدام بسیار عجیب از چند مربی لیگ برتری برای تیم ملی برنامه گرفت ولی در کمال تعجب در بین این گزینه‌ها خبری از یحیی گل‌محمدی که عملکرد بسیار خوبی در پرسپولیس داشت، نبود.

بیشتر بخوانید:

کارشناس فوتبال: لیست تیم ملی بیشتر جنبه شوخی دارد!

حتی در آن لیست نام دو دستیار یحیی یعنی مطهری و الهامی وجود داشت ولی خبری از خود یحیی نبود. حالا اینکه چطور گل‌محمدی الان گزینه هدایت تیم ملی امید شده، مشخص نیست ولی بعید است یحیی حاضر به قبول چنین پیشنهادی شود. یحیی هم کارنامه خوبی دارد و هم دستمزد بالایی دارد که فدراسیون فوتبال نمی‌تواند این دستمزد را به او پرداخت کند. ضمن اینکه تیم ملی امید با اختلاف بی برنامه ترین و بلاتکلیف ترین تیم ملی دنیاست.

بنابراین طبیعی است که مربی مثل یحیی که قطعا پیشنهادات باشگاهی خوبی دارد، حاضر نیست هدایت تیم ملی امید را قبول کند. گل‌محمدی بعد از جدایی از پرسپولیس هدایت تیمی را قبول نکرد ولی به طور حتم با رسیدن فصل نقل و انتقالات تابستانی، او مورد توجه تیم‌های مختلفی قرار خواهد گرفت و احتمال بازگشت او به فوتبال وجود دارد. با این حال با توجه به روحیات یحیی بعید است او هدایت تیم ملی امید را بپذیرد.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1225232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =