دریادار ایرانی: نیروی دریایی در دفاع از حد و مرز نوار ساحلی کشور با اقتدار عمل می‌کند

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی گفت: این نیرو نقش و تاثیر بسزایی در تامین امنیت شاهرگ حیات اقتصادی کشور و فعالیت کشتیرانی در عمق اقیانوس‌ها دارد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، دریادار شهرام ایرانی " روز شنبه در حاشیه برگزرای محفل انس با قرآن در بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد : حضور فعال نیروی دریایی ارتش در مجامع جهانی و رزمایش‌های بین المللی اقتدار دریایی کشور را به رخ همه دشمنان و قدرت‌های دریایی جهان کشانده است.

بیشتر بخوانید:

دریادار ایرانی: شاهد الحاق تجهیزات رزمی دفاعی با قابلیت جدید به ارتش خواهیم بود

وی یادآور شد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی امنیت کشتیرانی در عمق اقیانوس ها را در قالب اعزام شناورها و ناوشکن‌ها در دریاها و اقیانوس‌ها برای اسکورت فعالیت های دریانوردی به خوبی انجام داده است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی اترش جمهوری اسلامی گفت: نیروی دریایی در دفاع از حد و مرز نوار ساحلی کشور و امنیت خطوط مواصلاتی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اقتدار به ماموریت سازمانی خود عمل می کند.

ایرانی با اشاره به ارتقای توان و ظرفیت نیروی دریایی ارتش در حفاظت و تامین امنیت شناورها ادامه داد: برنامه‌های مختلفی به منظور ارتقای توان اطلاعاتی و عملیاتی ارتش برگزار شده است.

وی اضافه کرد: طی چهار سال گذشته‌ رزمایش های مشترک با حضور نیروهای جمهوری اسلامی ایران، روسیه و چین برگزار شده که در آخرین رزمایش کشورهای شرکت‌کننده افزایش یافت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در ادامه رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین، هم اکنون یک گشت مشترک دریایی برای تامین امنیت دریایی در شمال اقیانوس هند در حال انجام است.

ایرانی تصریح کرد: در همین راستا ناوگروه ۹۷ نیروی دریایی ارتش شامل ناوشکن الوند و یک یگان پشتیبانی در خلیج عدن و دریای سرخ در حال اسکورت شناورها است.

کد خبر: 1225281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =