تبریک رئیسی به‌مناسبت قهرمانی تیم ملی هاکی روی یخ دختران

رئیس‌جمهور در پیامی پیروزی تیم ملی هاکی روی یخ دختران کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا-اقیانوسیه را به مردم ایران، جامعه ورزشی و به ویژه بانوان ورزشکار کشورمان تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در پیامی پیروزی تیم ملی هاکی روی یخ دختران کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا-اقیانوسیه را به مردم ایران، جامعه ورزشی و به ویژه بانوان ورزشکار کشورمان تبریک گفت.

بیشتر بخوانید:

رئیسی: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی غیرقابل جبران است

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی مقتدرانه و کسب عنوان قهرمانی ارزشمند تیم ملی هاکی روی یخ دختران کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا-اقیانوسیه را صمیمانه به مردم عزیز ایران، جامعه ورزشی و به ویژه بانوان ورزشکار کشورمان تبریک می‌گویم.

این درخشش امیدآفرین که با چهار دیدار متولی و بدون شکست به دست آمد، گواهی روشن بر توانمندی‌ها و شایستگی‌های زنان لایق و شایسته این مرز و بوم است که امیدوارم با برنامه‌ریزی و عنایت ویژه مسئولان ورزشی، شاهد تداوم بالندگی و موفقیت این عزیزان در دیگر رقابت‌های ورزشی باشیم.

این پیروزی افتخارآفرین را به همه ملی پوشان، مربیان و سایر دست‌اندرکاران این ورزش حرفه‌ای جذاب و مهیج تبریک می‌گویم و توفیقات روزافزون آنان را مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران»

انتهای پیام/

کد خبر: 1225636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =