اولین اهدای عضو  سال ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با شب‌های قدر انجام شد

پانته‌آ رمضان‌نژاد پزشک متخصص و مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهارمحال و بختیاری از ثبت اولین اهدای عضو استان در سال جدید و هم‌زمان با لیالی قدر، خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، پانته‌آ رمضان‌نژاد پزشک متخصص و مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهارمحال و بختیاری از ثبت اولین اهدای عضو استان در سال جدید خبر داد.
وی در تشریح این خبر اظهار داشت: مرحوم داریوش علی‌اکبریان دهکردی ۵۰ ساله بر اثر خون‌ریزی مغزی در مرکز آموزشی درمانی آیت‌الله کاشانی شهرکرد بستری بود.

پانته‌آ رمضان‌نژاد افزود: پس از تأیید مرگ مغزی بیمار از سوی پزشکان، خانواده وی هم‌زمان با لیالی پر فیض قدر، با سخاوت و بخشش، رضایت به اهدای عضو دادند.
این پزشک متخصص اضافه کرد: عمل جداسازی اعضای بدن این بیمار، انجام و کلیه‌ها و کبد وی به بیماران نیازمند عضو، اهدا شد.

مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی این استان در پایان از خانواده‌های ایثارگر اهداکننده عضو بیماران مرگ مغزی قدردانی و برای این عزیزان از درگاه خداوند، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت کرد.

گفتنی است؛ به منظور ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، علاقمندان به این فرهنگ پسندیده، می‌توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل "فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو" اقدام نمایند.

خبرنگار: محمود اسماعیل‌پور اشکفتکی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =