مدارس ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تمامی مدارس از فردا (سه شنبه ۱۴ فروردین ماه) دایر هستند، گفت: مدرسه های پایگاه اسکان نوروزی فرهنگیان با تایید مدیرکل آموزش و پرورش استان و استانداری می‌توانند همچنان به مسافران خدمات ارائه دهند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مهدی نیکفر امروز (دوشنبه) درباره ادامه فعالیت مدارس طرح اسکان نوروزی از فردا اظهار داشت: از روز آخر هفته گذشته به ستاد اسکان آموزش و پرورش اعلام کردیم که مدارس در روز ۱۴ فروردین باز باشند اما قرار بر این شد در صورت درخواست استان‌ها، مدارس با تایید مدیرکل آموزش و پرورش استان و استانداری می توانند همچنان تا آخر هفته میزبان مسافران فرهنگی باشند.

بیشتر بخوانید:

شهریه مدارس غیردولتی تا پایان اردیبهشت ابلاغ می‌شود

وی افزود: به طور مثال در خواست ادامه طرح اسکان نوروزی در شهرهای استان‌ خراسان رضوی، چابهار در استان سیستان و بلوچستان، شهرهای استان اصفهان و شهر طبس وجود دارد، همچنین در استان فارس ۲ یا ۳ پایگاه برای اسکان فرهنگیان دایر هستند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: ادامه اسکان نوروزی با در خواست ستاد اسکان و تایید مدیرکل آموزش و پرورش استان و استانداری انجام می‌شود و در صورت ادامه دار بودن اسکان فرهنگیان در مدارس، فعالیت آموزشی دانش آموزان به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

مدارس از ۲۸ اسفندماه گذشته به منظور آغاز تعطیلات نوروزی تعطیل شدند و فعالیت آموزشی آنها از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ از سر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =