اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی خلاف موازین حقوقی بین‌المللی است

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد اقدام جنایتکارانه رژیم جنایتکار صهیونیست خلاف تمام موازین حقوقی بین‌المللی بوده و بی‌شک حق پاسخگویی به این جنایت بی‌شرمانه برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک و تسلیت شهادت تعدادی از مستشاران نظامی کشورمان در حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، تأکید کرد که این اقدام جنایتکارانه خلاف تمام موازین حقوقی بین‌المللی بوده و بی‌شک حقّ پاسخگویی به این جنایت بی‌شرمانه برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ است.

بیشتر بخوانید:

بسیج اساتید حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران را محکوم کرد

در متن این بیانیه آمده است؛

« حمله وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم جعلی صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، موجب انزجار بیش از پیش نسبت به این رژیم جنایتکار در جهان خواهد شد.

ترور و استفاده از روش‌های غیرانسانی شیوه متدال این رژیم غیرانسانی بوده است و این رژیم خونخوار با تکیه به اربابان خود از جمله آمریکا، چنان جنایت‎‌های بی‌شماری را در غزّه رقم زده است که تاریخ بشر این حجم از سبوعیت و رفتارهای ضدّ بشری را فراموش نخواهد کرد و رژیم جعلی صهیونیست علی‌رغم این حجم بالای خباثت و تبه‌کاری در غزّه، با مقاومت و ایستادگی جانانه مردم مظلوم در غزّه مواجه شده است.

رژیم اشغالگر قدس؛ که در برابر استقامت و اراده والای جبهه مقاومت اسلامی و مقاومت مردمی در غزّه عصبانی و مستأصل شده است فکر می‌کند با این اقدامات می‌تواند خللی در عزم والای مقاومت اسلامی و همچنین سربازان مدافع حرم ایجاد کند که این هم از خیال‌های باطل آنهاست و با این حجم بالای جنایت؛ قطعا عزم جبهه مقاومت راسخ‌تر و نفرت جهانی علیه آن‌ها بیشتر خواهد شد.

اقدام جنایتکارانه و وحشیانه حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، خلاف تمام موازین حقوقی بین‌المللی بوده و بی‌شک حقّ پاسخگویی به این جنایت بی‌شرمانه برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ است. همچنین در راهپیمایی روز قدس مردم مسلمان و آزادی‌خواه در سراسر جهان جواب این جنایت‌ها را خواهند داد و پرشور تر از هر سال در این راهپیمایی، نفرت و انزجار خود علیه رژیم اشغالگر قدس را اعلام خواهند کرد.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، حمله وحشیانه به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که در آن؛ شهید حسین امان‌اللهی، شهید سید مهدی جلالتی، شهید محسن صداقت، شهید علی آقا بابایی و شهید سید علی صالحی روزبهانی از مستشاران نظامی کشورمان به فیض عظیم شهادت رسیدند را محکوم کرده و شهادت این عزیزان را به محضر مقام معظم رهبری مدظلّه‌العالی، مردم شریف ایران و خانواده‌های ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کند».

انتهای پیام/

کد خبر: 1225747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =