قهرمانی در دستان پرسپولیس خواهد بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من امیدوار بودم که مدیران باشگاه از نفرات داخلی اسفاده کنند که متاسفانه تیم را به دستیار گل‌محمدی تحویل دادند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا وطنخواه، در مورد عملکرد چند هفته اخیر پرسپولیس، اظهار داشت: یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس این است که بازیکنان خوبی در تیم هستند و این موضوع باعث شده تیم در بالای جدول قرار بگیرد. من فقط می‌دانم که رفتن یحیی گل‌محمدی به خاطر بحث مالی نبوده است و تنها دلیل رفتن او از پرسپولیس حمایت نکردن از این مربی بوده است. جای تاسف دارد که مدیران باشگاه به یک کمک مربی اعتماد کردند و تیم را به او دادند و من امیدوارم او بتواند در آخر فصل دل هواداران را شاد کند.

بیشتر بخوانید:

مشتری اصلی پرسپولیس معرفی شد

وی در خصوص رفتن یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس گفت: من ۱۱ سال با افتخار پیراهن تیم پرسپولیس را بر تن کردم و خیلی دوست داشتم که گل‌محمدی در تیم بماند. متاسفانه مدیران باشگاه به کمک دستیار گل‌محمدی اعتماد کردند من هم امیدوارم او بتواند جواب اعتماد مدیران و هواداران پرسپولیس را بدهد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات، یادآور شد: مدیران باشگاه قبل از شروع فصل بیست‌وسوم عملکرد خوبی نداشتند اما خوشبختانه در تعطیلات نیم فصل باشگاه توانست بازیکنان خوبی را جذب کنند و من امیداور هستم این بازیکنان بتواند در نیم فصل دوم با قدرت بازی‌ها را شروع کنند و بتوانند بهترین عملکرد خودشان را به نمایش بگذارند.

وطنخواه در مورد اینکه آیا پرسپولیس در این فصل قهرمان لیگ می‌شود، خاطرنشان کرد: قطعا پرسپولیس با بازیکنانی که در اختیار دارد می‌تواند دوباره به قهرمانی فکر کند. فقط باید بازیکنان در هر بازی با تمرکز کافی وارد زمین شوند که بتوانند دل هواداران را شاد کنند.

وی در خصوص انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس گفت: مشخص بود که بعد از رفتن یحیی گل‌محمدی باشگاه اوسمار را سرمربی تیم می‌کنند. من امیدوار بودم که مدیران باشگاه از نفرات داخلی اسفاده کنند که متاسفانه تیم را به دستیار گل‌محمدی تحویل دادند. امیدوارم او بتواند جواب اعتماد مدیران باشگاه را بدهد و بتواند برای باشگاه قهرمانی به دست آورد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1225762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =