پرسپولیس و استقلال در انتظار تصمیم مهم AFC

سرخابی‌های پایتخت برای دریافت مجوز حرفه‌ای منتظر تصمیم مهم AFC هستند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ در شرایطی که ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال تا تاریخ ۱۱ فروردین اسناد مربوط به پرداخت و تعیین تکلیف بدهی‌های خود را بارگذاری کرده و از این لحاظ مشکل خاصی برای دریافت مجوز حرفه‌ای احساس نمی‌کنند، تکلیف مالکیت‌شان هنوز مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبرها از مجوز پرسپولیس و استقلال

در شرایطی که این تصور به وجود آمده که ۵ اردیبهشت آخرین فرصت برای تعیین مالکیت باشگاه‌ها است، اما این امر منوط به موافقت AFC با درخواست فدراسیون فوتبال است. کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصت تعیین تکلیف مالیات باشگاه‌ها را تا ۲۰ فروردین (۸ آوریل) در نظر گرفته، اما فدراسیون فوتبال کشورمان از این نهاد درخواست کرده که این فرصت را تا ۵ اردیبهشت (۲۴ آوریل) تمدید کند که این موضوع تاکنون مورد موافقت قطعی AFC قرار نگرفته است.

هرچند خوش‌بینی زیادی برای موافقت با این درخواست وجود دارد، اما در حقیقت اگر با آن مخالفت شود، تنها ۶ روز فرصت برای تعیین مالکیت سرخابی‌ها زمان باقی می‌ماند.

به همین دلیل مصطفی زارعی، مدیر مجوز حرفه‌ای امروز در گفت‌وگویی با سایت فدراسیون فوتبال با هشدار مجدد در این مورد اظهار داشت: تلاش‌های بسیاری در این زمینه انجام شده است، اما هنوز به صورت قطعی این مشکل حل نشده است. متاسفانه این موضوع برای اخذ مجوز چالش‌های زیادی برای این باشگاه‌ها به وجود خواهد آورد و سبب ابتر ماندن تمام تلاش‌های دیگر خواهد شد. امیدوارم دستگاه‌ها و مدیران محترم حساسیت موضوع را درک کرده و در فرصت بسیار محدود باقی مانده بتوانند این مشکل را نیز مانند بقیه مشکلات مرتفع کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =