سازمان سنجش حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران به مقام والای شهدای این حمله تروریستی ادای احترام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان سنجش آموزش کشور با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران به مقام والای شهدای این حمله تروریستی ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید:

بسیج اساتید حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران را محکوم کرد

در این بیانیه آمده است: «رژیم منفور و سفاک صهیونیستی پس از حملات غیرانسانی به مراکز غیرنظامی، بیمارستان ها و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع در غزه در تازه‌ترین اقدام به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حمله کرد که این اقدامات مصداق بارز جنایت جنگی و نقض آشکار قوانین بین‌المللی است.

حمله تروریستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران به شهادت تعدادی از مستشاران نظامی منجر شد و شهادت این سرداران و رزمندگان مجاهد و خستگی‌ناپذیر میدان‌های نبرد حق علیه باطل در روز شهادت امیرالمومنین علی(ع) قلوب ملت سرافراز و ظلم‌ستیز ایران اسلامی را محزون و جریحه دار ساخت و بدون شک این اقدام ناجوانمردانه موجب خشم و انزجار بیش از پیش ملت شریف ایران اسلامی از این غده سرطانی شده و روز قدس امسال باشکوه‌تر از همیشه با حضور گسترده مردم برگزار خواهد شد.

سازمان سنجش آموزش کشور ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان آسمانی به محضر مقام معظم رهبری، خانواده و همرزمان و امت شهیدپرور ایران اسلامی برای آن شهیدان والامقام از درگاه الهی رضوان و علو درجات و برای خانواده این عزیزان صبر جمیل مسئلت می‌نماید.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1225829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =