سرپرست دانشگاه آزاد مازندران، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کرد

عبداله میرغیاثی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با صدور پیامی، حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم و شهادت پاسداران حرم اهل‌بیت(ع) را تسلیت گفت.

در پی حمله تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی به ساختمان کنسولی جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه و شهادت هفت تن از مستشاران سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، دکتر عبدالله میرغیاثی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، پیامی صادر کرد.

درمتن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللَّهَ اشتَری مِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ فَیَقتُلونَ وَیُقتَلونَ…» (توبه/۱۱۱)

رژیم نامشروع صهیونیستی در اوج سرافکندگی و درماندگی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت و شرمساری در شبستان افکار عمومی جهان در بیش از 6 ماه، قتل‌عام مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، دست به اقدامی تروریستی، جنایتکارانه، ناجوانمردانه و بزدلانه زد و هفت تن از مستشاران نظامی و پاسداران حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سوریه را به شهادت رساند.

آحاد مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، نیک می‌دانند که این جنایت به مثابه نقض تمام معاهدات جهانی و اصول انسانی و با پشتیبانی نظام سلطه و در رأس آنها آمریکا صورت گرفته است؛ از این رو، یقین داریم با شجاعت و رشادت رزمندگان پرافتخار اسلام، انتقام سختی در انتظار رژیم غاصب اسرائیل خواهد بود.

اینجانب، این فاجعه دردناک و این حمله وحشیانه و تروریستی را محکوم نموده و شهادت دلاورمردان غیور ایران اسلامی را محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، ملت شهیدپرور ایران اسلامی و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم و علو درجات برای این عزیزان و هم‌نشینی با سید و سالار شهیدان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

عبداله میرغیاثی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران

انتهای پیام/

کد خبر: 1225936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =