نماینده ولی فقیه استان و استاندار مازندران پیام مشترک منتشر کردند

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران، پیام مشترکی را به مناسبت روز جهانی قدس و دعوت از مردم ولایت‌مدار استان به حضور گسترده در راهپیمایی این روز منتشر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران با انتشار پیام مشترکی به مناسبت روز جهانی قدس از مردم ولایت‌مدار استان مازندران به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، دعوت کردند.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قدس شریف، امروز به میعادگاه همه مسلمانان و حتی آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است تا با ستمکاران و مظاهر ظلم و بی‌عدالتی جهان، پنجه در پنجه افکنند.

آمریکای جهانخوار و ایادی زبون و بی‌هویت این نظام استکباری، خاصه اسرائیل غاصب که چندین دهه با انواع و اقسام برخوردهای غیرانسانی و ددمنشانه؛ ملت مظلوم فلسطین را تحت بدترین ظلم‌ها قرار دادند و این ملت مسلمان را در خانه خود و در بیدادگاه‌های دهشت‌بار خویش به شهادت رسانده‌اند، در ماه‌های اخیر با اقدامات جنایتکارانه و با بهره‌گیری از سلاح‌های کشتار جمعی یکی از خونبارترین صحنه‌های قتل عام انسانی را در غزه به بار آورده است.

این رژیم غاصب و مجعول که تعادل خود را در پی فشارهای مجاهدان جبهه حق و مردم آزادی‌خواه جهان از دست داده است، اخیراً در اقدامی مغایر با عُرف جهانی، دفتر کنسولگری جمهوری اسلامی ایران را در کشور سوریه هدف قرار داده است و چند تن از عزیزان ما را در این دفتر به شهادت رسانده است که این اقدام از سوی اغلب کشورها محکوم شده و همانطور که مقام معظم رهبری در پیامشان فرموده‌اند: "آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد، به حول و قوه‌ی الهی."

روز جهانی قدس روز مقابله همه ملت‌های آزادی‌خواه با ابرقدرت‌ها و در راس آن رژیم کودک‌کش و جنایتکار اسرائیل و صهیونیست‌های غاصب است.

اینجانبان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت شریف ایران و محکومیت این ترور بزدلانه از ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم ولایتمدار مازندران؛ دیار علویان دعوت می‌نمائیم تا با حضور یکپارچه و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس در صفوفی مستحکم و حماسی، بار دیگر، خروش قهرآمیز و دشمن‌کوب خود بر علیه استکبار جهانی و رژیم اسرائیل غاصب را به عظیم‌ترین شکل به نمایش بگذارند.

محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری

سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1225979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =