بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان واحد بندرعباس در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا و اروپا

فاطمه مظهری نائب دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، در تجمع دانشجویی ۹ اردیبهشت بیانیه‌ای برای حمایت از دانشجویان صلح طلب آمریکا ارائه کرد، که متن بیانیه را در ادامه خواهیم خواند.

بسم الله الرحمن الرحیم
خطاب به خواهران و برادران آزاده ام در سراسر دنیا
امروز دنیا، صدای حق خواهی و حق طلبی شما را شنیده است و جهان به داشتن چون شمایی به خود می‌بالد و آزادگی مگر چیزی جز این است که برای مسئله‌ای که ذره‌ای شما را متضرر نمی‌کند کتک می‌خورید و زندانی می‌شوید؟
امروز، مرز باریکی بین حق و باطل وجود دارد که اگر نجنبیم، برای همیشه در بطالت سقوط خواهیم کرد و آن مرز، فلسطین است. و قسم به آیه «یدخلون فی دین الله افواجا» که ما امروز صحنه هایی را به چشم می‌بینیم که برای همه دور از باور است. فلسطین همان شاه کلید ظهور و همان قلب تپنده اسلام بود که اسلام و حق طلبی را به کل جهان صادر کرد. فلسطین فرقان بود. و قسم به روزی که مادران فلسطینی، این قهرمانان جاوید تاریخ، دوباره به خانه‌هاشان برگردند؛ که این فریاد و حق خواهی سرکوب شده شما در مهد آزادی بیان در گوش جهان خواهد ماند.
ما دانشجویان ایرانی به خود می‌بالیم که صدای انقلاب امام، به همه جای دنیا رسیده و به قول حضرت آقا، این انقلاب حالا حالاها کار دست بزرگان دنیا خواهد داد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده، سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است قویاً محکوم می‌کند.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1228786

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =