سید حسن نصرالله شهادت فرماندهان ایران در دمشق را تسلیت گفت

دبیر کل حزب‌الله گفت شهادت رزمندگان عزیز ایران را خدمت امام خامنه‌ای و مسئولان شریف ایران به ویژه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس و خانواده‌های شریف شهدا تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله در ابتدای سخنرانی خود از همه کسانی که در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده‌اند تشکر نموده و گفت که روز قدس روزی است که ما از طریق آن تعهد و موضع و مقاومت و آرمان‌های بزرگ خود را بیان می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

سلامی: هیچ عملی از سوی دشمن را بدون پاسخ نمی‌گذاریم

سید نصرالله در ادامه به جنایت وحشیانه اخیر رژیم اشغالگر علیه بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه اشاره و تاکید کرد که واجب است در این روز یاد کنیم از شهدایی که طی روزهای اخیر در تجاوز دشمن صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسیدند از جمله فرماندهان بزرگ شهیدی که برای ما و در مسیر مقاومت ارزش تاریخی دارند.

دبیر کل حزب‌الله گفت شهادت این رزمندگان عزیز را خدمت امام خامنه‌ای و مسئولان شریف ایران به ویژه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس و خانواده‌های شریف شهدا تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. ما روز دوشنبه آینده ساعت 4 مراسمی برای یادبود شهدایی که در تجاوز رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسیدند، برگزار خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1226049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =