مردم بام ایران در روز جهانی قدس انزجار خود از اسرائیل را اعلام کردند

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و شهادت جمع کثیری از آنان، خصوصاً کودکان و زنان فلسطینی به‌دست اسرائیل و با اعلام انزجار از رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، در بام ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و شهادت جمع کثیری از آنان، خصوصاً کودکان و زنان فلسطینی به‌دست اسرائیل و با اعلام انزجار از رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، در بام ایران برگزار شد.

مردم بام ایران، هم‌صدا و هم‌قدم در کنار هم، شعار "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" سردادند و باری دیگر، با سیل تازیانه نگاه خشمگین و فریادهای آتشین، دودمان ستم آمریکا و اسرائیل را برباد دادند و وعده پایان رژیم غاصب و صهیونیستی اسرائیل را به جهانیان، گوشزد کردند.

در این راهپیمایی، مردم باصلابت و بلندهمت شهرکرد، در راستای وعده الهی پیروزی حق در مقابل باطل، فریاد آزادی و آزادیخواهی سردادند که جهان اسلام بیدار است و امروز ابرقدرت‌ها، از بیداری مظلومان و مستضعفان و از تحقق پیروزی خون بر شمشیر، به هراس می‌افتند.

این برنامه با حضور مردم شریف شهرکرد و مسئولان استانی از میدان بسیج شروع و در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد، همراه با سخنرانی و برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه، به پایان رسید.

میهمان و سخنران ویژه این برنامه، یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

خبرنگار: احمدرضا فضل‌اللهی دهکردی

انتهای پیام/

کد خبر: 1226054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =