هت‌تریک عجیب و تلخ در تیم پرسپولیس

علیرضا بیرانوند بعد از پورعلی‌گنجی و سلمانی، سومین بازیکن کلیدی پرسپولیس بود که با مصدومیت از اردوی تیم‌های ملی بازگشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، خیلی باید تلخ و عجیب باشد که تیمی حدود ۲۰‌روز بازی نکند، اما همین که پس از گذشت این همه زمان آماده بازگشت دوباره به مسابقات می‌شود، خبر برسد یکی از کلیدی‌ترین نفراتش آسیب دیده است. این اتفاق برای پرسپولیس در مورد علیرضا بیرانوند رخ داد. در شرایطی که سرخپوشان آماده برگزاری بازی امروز با گل‌گهر می‌شدند، خبر رسید بیرو از ناحیه دست دچار مشکل است و باید آن را گچ بگیرد؛ اتفاقی ناخوشایند که گویا پیامد اردوی تیم ملی برای بازی با ترکمنستان بوده است.

بیشتر بخوانید:

جدایی بازیکن استقلالی از تیمش قطعی شد

به‌طور خلاصه پزشکان تشخیص داده‌اند دست بیرانوند باید چیزی حدود ۳‌هفته در گچ باشد و این یعنی او در حساس‌ترین هفته‌های لیگ برتر چندین مسابقه را از دست خواهد داد. آنطور که باشگاه پرسپولیس در بیانیه رسمی‌اش ادعا کرده، مصدومیت بیرو روز سوم فروردین و بعد از بازی رفت با ترکمنستان تشخیص داده شد و اگر همان زمان دستش گچ گرفته می‌شد، همین روزها او به میادین برمی‌گشت. با این حال، این دروازه‌بان راهی عشق‌آباد شد و در تمامی جلسات تمرینی تیم ملی هم حضور یافت تا مصدومیتش تشدید شود و زمان بهبودی‌اش به تأخیر بیفتد. البته که مسئولان تیم ملی هم دفاعیاتی دارند، اما اینکه در بازی برگشت حسین حسینی درون دروازه قرار گرفت، نمی‌تواند بی‌ارتباط با همین مصدومیت ‌باشد.

به هر تقدیر، آنچه بر سر بیرو آمد، هت‌تریک سوغات‌های تلخ تیم‌های ملی برای پرسپولیس در این فصل را کامل کرد. یاسین سلمانی، خرید جدید و مهم قرمزها بعد از رفت و برگشت‌های عجیب بین کاروان این تیم و تیم ملی امید در بازی‌های آسیایی هانگژو دچار فرسایش شد و رباط پاره کرد، مرتضی پورعلی‌گنجی هم در بازی با قطر آسیب جدی دید و حالا علیرضا بیرانوند با دست مصدوم روی دست قرمزها مانده تا آنها در این مقطع سرنوشت‌ساز ناچار به استفاده مجدد از امیررضا رفیعی، دروازه‌بان دوم خود باشند.

منبع: همشهری

انتهای پیام/

کد خبر: 1226084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =