رونمایی از جدی‌ترین گزینه مدیر عاملی برای تیم سپاهان

جدی‌ترین گزینه مدیرعاملی باشگاه سپاهان دارای سوابق متعددی در فوتبال اصفهان است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، منوچهر نیکفر سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان در روز ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ استعفای رسمی خود را تأیید کرد. از آن تاریخ تا به امروز هنوز تکلیف مدیریت باشگاه سپاهان مشخص نشده است. به نظر می‌رسد بعد از گذشت ۳۲ روز و تعیین نتیجه بازی حساس تراکتور با تیم اصفهانی دیگر کم کم باید تعیین سکاندار جدید مدیریت این باشگاه باشیم.

بیشتر بخوانید:
حمید درخشان: سپاهان به جمع مدعیان باز خواهد گشت

پیش از این یاسر معاصر (عضو هیئت مدیره سپاهان) و وحید رجبی (مسئول بسیج ورزشکاران استان اصفهان) از جمله گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه سپاهان بودند، اما به نظر می‌رسد شانس عضو هیئت مدیره سپاهان برای داشتن سمت شغلی جدید بسیار کم شده است.

در جدیدترین اتفاق علی طاهری رئیس هیئت فوتبال اصفهان به لیست گزینه‌های مدیرعاملی سپاهان اضافه شده است و شانس بسیار بالایی برای تصدی مدیریت این باشگاه دارد.

وی سابقه دو سال مدیرعاملی در باشگاه پست اصفهان، سه سال مدیرعاملی باشگاه فولاد ماهان، پنج سال مدیرعاملی باشگاه گیتی‌پسند و چهار سال مدیرعاملی باشگاه نامی‌نو را دارد که با فولاد ماهان یک قهرمانی آسیا، همراه گیتی‌پسند یک قهرمانی آسیا و یک نایب قهرمانی (هر سه عنوان در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا) و پنج عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتسال به دست آورده است.

با اینکه به دلیل گستردگی و مشکلات جایگاه شغلی مدیرعامل سپاهان در مورد موفقیت طاهری در سمت جدید تردید وجود دارد، اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد احتمالاً او را باید مدیرعامل جدید سپاهان دانست.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1226117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =