باند سارقان مسلح باغات دزفول منهدم شد

فرمانده انتظامی دزفول گفت: اعضای باند چهار نفره سارقان باغات و اماکن خصوصی دزفول با کشف پنج فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ روح اله یاری زاده روز شنبه بیان کرد: وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از باغات و اماکن خصوصی در سطح شهرستان دزفول موجب شد تا بررسی موضوع دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

سارق حرفه‌ای تهرانپارس دستگیر شد / سرقت از ۲۰ خانه


وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی پلیسی و به کارگیری تمام توان تجهیزاتی موفق به شناسایی هویت و محل مخفیگاه اعضای باند چهار نفره سارقان مرتبط با سرقت‌های انجام شده در این شهرستان شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: ۲ قبضه سلاح کلت کمری، ۲ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و یک دستگاه خودروی به کار رفته در سرقت‌ها به همراه مقادیری ابزار آلات به کار رفته در سرقت از مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

وی افزود: متهمان در تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده پلیس به پنج فقره سرقت مسلحانه از باغات و اماکن خصوصی در سطح این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ یاری زاده با اشاره به سوابق کیفری متهمان، تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مراجع قضایی اظهار کرد: تامین امنیت مردم دزفول خط قرمز بوده و پلیس برابر قانون با مجرمین و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع خواهد داشت.

برآورد می‌شود حدود ۲۰ هزار باغ ویلا در دزفول وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =