اوسمار ناکام ماند/ پرونده جذب مهاجم خارجی بسته شد!

آنطور که مشخص است پرسپولیس برنامه ای برای جذب مهاجم خارجی ندارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس که به شدت نیاز به جذب مهاجم گلزن داشت، در نقل و انتقالات نیم فصل بهترین گلزن تیمش و همچنین یکی دیگر از مهاجمانش را از دست داد.

بیشتر بخوانید:

ستاره پرسپولیس نیمکت‌نشین شد

بعد از جدایی شهاب زاهدی و نبیل باهویی از پرسپولیس، این باشگاه عیسی آل کثیر و ابوالفضل بابایی را به خدمت گرفت. با این حال باز هم نیاز به جذب یک مهاجم خوب و چارچوب شناس در پرسپولیس به شدت حس می‌شود. اوسمار سرمربی برزیلی سرخ‌ها هم چند بار اعلام کرد که تیمش نیاز به یک مهاجم خارجی گلزن دارد.

سرمربی پرسپولیس به دنبال یک مهاجم بلند قامت و سرزن بود تا تیمش را تکمیل کند. با وجود درخواست اوسمار، پرسپولیس موفق نشد مهاجمی به خدمت بگیرد و به نظر می‌رسد پرونده جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیسی‌ها بسته شده دیگر این باشگاه به سراغ خرید مهاجم نخواهد رفت.

در این مقطع از فصل مهاجم آزاد باکیفیتی وجود ندارد و گزینه‌هایی هم که به پرسپولیس در این مدت معرفی شدند، بازیکنان مسن، بی کیفیت و ناآماده ای بودند که دلالان می‌خواستند آن‌ها را با چند برابر قیمت واقعی شان به پرسپولیس قالب کنند.

گزینه‌های معرفی شده به باشگاه پرسپولیس مورد قبول اوسمار واقع نشدند و به این ترتیب دیگر این باشگاه مهاجمی تا پایان فصل جذب نخواهد کرد و با همین نفرات فعلی به کارش ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =