تحصیل ۱۸۰۰ دانشجو در دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اسلامی یزد

معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از تحصیل یک هزار و ۸۰۰ دانشجو در دانشکده تعلیم و تربیت خبر داد که کارورزی و کارآموزی خود را در مدارس سما خواهند گذراند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، معاون امور مدارس سما در دیدار مسولان دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه تعلیم و تربیت عرصه آماده است، رشته های زبان، روانشناسی، آموزش معلمان و... خود را جدا کرده و با برند تعلیم و تربیت در یک دانشکده گرد آوری کرده ایم.

المدرسی افزود: میدان در تعلیم و تربیت مدارس است. با ارتباط ایجاد شده بین دانشکده(عرصه) و مدارس(میدان) و استفاده از اساتید با تجربه و مطلع، معلمانی کار بلد تربیت خواهیم کرد.
رئیس دانشکده تعلیم و تربیت آزاد یزد ادامه داد: دانشگاه در سال قبل با جمع دانشکده و مدرسه، گام بزرگی را در کشور برداشته و با پیشتازی در تأسیس دانشکده تعلیم و تربیت آزاد یزد، جز ۱۳ دانشکده ای است که در کل کشور مجوز دارد. یک هزار و ۸۰۰ دانشجو در رشته های تعلیم و تربیتی درس می خوانند و کارورزی و کارآموزی آنان در مدارس با شمسه رشد(اساس تعلیم و تربیت) پیوند خورده که آثار و برکات آن در آینده منعکس خواهد شد.

المدرسی تبیین کرد: دانشکده تعلیم و تربیت هماهنگ با دانشگاه فرهنگیان با کیفیت بالا در حال تربیت معلم برای مدارس سما خود است و با تفاهم نامه ای که دکتر مهدی طهرانچی ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی با وزیر آموزش و پرورش وقت امضا کرد، مقرر گردید مسئولیت تعلیم و تربیت معلمان و مربیان مدارس غیر انتفاعی به دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اسلامی واگذار شود.

کد خبر: 1226398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =