بدترین خبر برای استقلال و پرسپولیس / مشکل حل نشود استعفا می‌دهم

مدیر صدور مجوز حرفه‌ای تصریح کرد: اگر مشکل مالکیت دو باشگاه حل نشود من از سمت خود استعفا خواهم داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مصطفی زارعی درباره آخرین شرایط دریافت مجوز حرفه‌ای باشگاهای استقلال و پرسپولیس و احتمال حذف این ۲ تیم از آسیا اظهار داشت: اگر مشکل مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تا ۵ اردیبهشت حل نشود هر دو باشگاه ممکن است از لیگ نخبگان آسیا حذف شوند. مسئولانی که وظیفه دارند هرچه سریع‌تر مشکل را حل کنند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس اگر به همه تیم‌ها ۶ گل بزند، استقلال با بردهای یک-هیچ هم قهرمان می‌شود

وی افزود: تصور نکنید، چون آقای تاج معاون کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند می‌تواند این مشکل را حل کنند اصلا تصوری درست و قانونی نیست این گفته مثل این است که بگویند، چون آقای تاج نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا ست شوت جهانبخش به تیرک دروازه در دقیقه ۹۳ را گل برای ایران حساب کنید!

مدیر صدور مجوز حرفه‌ای تصریح کرد: اگر مشکل مالکیت دو باشگاه حل نشود من از سمت خود استعفا خواهم داد و مسئولان مربوطه پاسخگوی مردم باشند. واگذاری مالکیت نیز دیگر از حوزه اختیارات وزارت ورزش نیز خارج شده است و مسئولان دیگر باید این کار را نهایی کنند.

زارعی ادامه داد: استقلال و پرسپولیس تا امروز بیستم فروردین زمان داشتند که واگذار شوند، اما ای اف سی تا پنجم اردیبهشت این زمان را تمدید کرد، پس از این تاریخ به هیچ وجه نمی‌شود کاری برای این دو باشگاه انجام داد و مجوز حرفه‌ای آن‌ها صادر نخواهد شد! کنفدراسیون فوتبال آسیا را مجاب کردیم تا ۵ اردیبهشت به ما فرصت بدهد.

مدیر صدور مجوز حرفه‌ای خاطرنشان کرد: با ورود و پیگیری وزارت ورزش، برخی مشکلات حل شده، مثلا باشگاه استقلال بعد از مدت‌ها توانسته با اداره مالیات به توافق برسد، اما برخی از مشکلات حل نشده از مشکل جمله مالکیت؛ این بدترین خبر ممکن است. برای حل مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس، حداقل ۸۱ درصد از سهام یکی از این باشگاه‌ها باید به غیر از دولت واگذار شود.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1226541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =