پرسپولیس بازی‌های سختی با سپاهان و ملوان دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عیار اصلی پرسپولیس مقابل تیم خوب ملوان در ورزشگاه آزادی مشخص خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مرتضی فنونی‌زاده درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اظهار داشت: گل‌گهر سیرجان آن تیمی نبود که بتواند پرسپولیس را شکست بدهد و ۱۰ بازی قبلی خودش را نیز مقابل پرسپولیس واگذار کرده بود؛ این بار هم در بازی خانگی‌اش نتوانست موفقیتی به دست آورد. نیمه اول پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت که نهایتاً با شوت زیبای اورونوف به گل رسید.

بیشتر بخوانید:

ستاره پرسپولیس بمب ساعتی برای اخراج!

وی افزود: در نیمه دوم اوسمار می‌خواست نتیجه را حفظ کند و طبیعی بود حالت دفاعی به خود بگیرد. پرسپولیس در ضد حملات هم خیلی خوب کار کرد و تأثیرگذار بازی کرد. بهتر است که کادرفنی به اورونوف و ترابی اجازه بدهند تا آخر زمان بازی در زمین بمانند.

کارشناس فوتبال در مورد کیفیت گل‌گهر در این فصل لیگ برتر افزود: گل‌گهر این فصل تیمش خیلی عملکرد بهتری داشته و ضمناً نسبت به چند سال پیش جوان‌تر شده است.

اسماعیلی‌فر و حسن رو به جلو بازی می‌کنند، اما در دفاع ضعف دارند

پیشکسوت فوتبال درباره تفاوت تاکتیکی پرسپولیس نسبت به نیم فصل اول گفت: پرسپولیس در نیم فصل دوم ترس را کنار گذاشته است. دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن مدافعان کناری راست و چپ رو به جلو، فعال، مثبت و رونده بازی می‌کنند، اما یک مقداری در دفاع کردن ضعف دارند. سروش رفیعی در زمین راحت بازی می‌کند که الان ۴۰ درصد حالت دفاعی و ۶۰ درصد رو به جلو است. پاس‌های خوب می‌دهد، درگیر می‌شود و در تمامی نقاط زمین بسیار موثر بازی می‌کند.

فنونی‌زاده در مورد عملکرد امیررضا رفیعی، دروازه‌بان پرسپولیس یادآور شد: رفیعی در دومین بازی‌اش نیز بسیار عالی بود، بازی با پایش فوق‌العاده است و اعتماد به نفس بالایی دارد؛ مطمئناً در بازی‌های بعدی هم بهتر خواهد شد. همچنین مدافعان و هافبک‌ها زیاد به دروازه‌بان پاس ندادند و رو به جلو بازی می‌کردند که جذابیت بازی را بیشتر کرده بود.

پرسپولیس بازی‌های سختی با سپاهان و ملوان دارد

وی در مورد دیدار هفته بیست‌وسوم با ملوان گفت: عیار اصلی پرسپولیس مقابل تیم خوب ملوان در ورزشگاه آزادی مشخص خواهد شد. عملکرد ملوان امسال خیلی خوب بوده و حتی می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است و عالی بازی می‌کند. الان هم اختلاف امتیاز خود را به یک رساند. پرسپولیس بازی‌های سختی با سپاهان و ملوان در بین تیم‌های بالای جدولی دارد و اگر محروم و مصدوم ندهد جام قهرمانی لیگ برتر باز هم به پرسپولیس می‌رسد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1226571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =