آماده‌باش اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در آستانه عیدفطر

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان از آماده‌باش اورژانس ۱۱۵ برای خدمت‌رسانی به نمازگزاران در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

افشین دریانبرد، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفتگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان گفت:همزمان با برگزاری نماز عید سعید فطر، تیم‌های امدادی ۱۱۵ این مجموعه برای خدمت‌رسانی به نمازگزاران در مصلی‌های مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان مستقر می‌شوند.

وی اضافه کرد:‌ علاوه بر هماهنگی اورژانس پیش‌بیمارستانی با مراکز درمانی تابعه دانشگاه و آماده‌باش مرکز هدایت عملیات بحران (EOC)، مرکز ارتباطات (دیسپچ) اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان و پایگاه‌های شهری و جاده‌ای اورژانس 115، نیروهای اورژانس در قالب ۱۲دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۵دستگاه موتورلانس در محل‌های اصلی برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرهای آبادان، خرمشهر ، شادگان، اروندکنار، چوئبده و مینوشهر مستقر می‌شوند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان در ادامه افزود: تکنسین‌های آماده اورژانس 115 در محل‌های برگزاری نماز عید سعید فطر از چند ساعت قبل از این مراسم و تا پایان مراسم مستقر می‌شوند و به مددجویان خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات چندروزه مقارن با عید سعید فطر، پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در مناطق مذکور آماده خدمت‌رسانی به هموطنان هستند.

خبرنگار نسترن ریاحی

انتهای خبر/

کد خبر: 1226575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =