بازتاب بیانات رهبر انقلاب در رسانه‌های عربی

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز باشکوه عید فطر به ویژه تاکید معظم‌له بر پاسخ قاطع به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق و مجازات این رژیم، در رسانه‌های عربی بازتاب داشت.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، شبکه الجزیره در پوشش بیانات حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن بخش از سخنان معظم‌له علیه رژیم صهیونیستی و مجازات این رژیم پرداخت که فرمودند:« رژیم سرتا پا خباثت صهیونیستی باید برای این جنایت تنبیه شود و خواهد شد».

بیشتر بخوانید:

اقامه نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب / آیت‌الله خامنه‌ای: رژیم خبیث صهیونیستی تنبیه خواهد شد

این شبکه افزود: آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند که «در عرف جهانی حمله به کنسولگری و سفارت هر کشور، حمله به خاک آن کشور محسوب می‌شود».

الجزیره بخش دیگری از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره غزه و همچنین سکوت مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر در برابر جنایات وحشیانه صهیونیستها را پوشش داد که فرمودند«رژیم شرور چون زورش به مقاومت نمی‌رسد کودک را در آغوش مادر و بیماران را در بیمارستان‌ها می‌کُشد و وقیحانه سی و چند هزار زن و مرد و کودک و جوان را در مقابل چشم جهانیان به شهادت می‌رساند.مگر سی و چند هزار شهید بی‌گناه و بی‌پناه غزه بشر نیستند پس چرا از غربی‌ها صدایی شنیده نمی‌شود؟»

شبکه المیادین هم آن بخش از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره نوار غزه و جنایات مستمر اشغالگران را مورد اهتمام خود قرار داد که فرمودند:«جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در ماه مبارک رمضان هم تداوم دارد و دولت‌های غربی در حادثه غزه، ذات شریر تمدن غرب را به دنیا نشان دادند.مگر سی و چند هزار شهید بی‌گناه و بی‌پناه غزه بشر نیستند پس چرا از غربی‌ها صدایی شنیده نمی‌شود؟

این شبکه همچنین به تاکید مقام معظم رهبری بر پاسخ قاطع و مجازات رژیم صهیونیستی به سبب تجاوز اخیر به کنسولگری ایران در سوریه اشاره کرد.

شبکه العربیه وابسته به عربستان سعودی هم بخش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص قطعی بودن مجازات رژیم صهیونیستی را بازتاب داد که فرمودند «رژیم سرتا پا خباثت صهیونیستی باید برای این جنایت تنبیه شود و خواهد شد.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1226701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =