شهرک‌نشینان صهیونیست در برزخ وحشت از پاسخ احتمالی ایران

یک رسانه عبری زبان اعتراف کرد که از زمان حمله به کنسولگری ایران در دمشق اسرائیلی‌ها در کابوس ادامه‌دار پاسخ تهران به سر می‌برند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز؛ واللا نیوز در گزارشی در این رابطه نوشت: اسرائیل از زمان عملیات تروری که در دمشق انجام داد، در برزخ واکنش ایران گرفتار شده است، در حالی این امر هنوز انجام نگرفته است اما به طر مستمر در کابوس آن به سر می‌برد.

اویخای حاییم، خبرنگار این رسانه عبری زبان در مقدمه گزارش خود آورده است، امروز همگان فشار نشات گرفته از این انتظار را احساس می‌کنند، وقتی که رسانه‌ها به طور مستمر به این امر می‌پردازند بر شدت آن افزوده می‌شود و حتی برخی آرزو می‌کنند ای کاش سریعتر این اقدام صورت گرفته و این فشار پایان یابد.

به نوشته این خبرنگار، برایند گفت‌وگوهایی که با مردم(شهرک‌نشینان) در کوچه و خیابان داشتم این است که اسرائیلی‌ها تحت فشار قرار داشته و خود را در یک انتظار مبهم و ناشناخته احساس می‌کنند.

در ادامه گزارش آمده است، تقریبا همه اسرائیلی‌ها از ابتدای ماه جاری در حالی به رختخواب می‌روند که می‌دانند پاسخ ایران حتمی است، رسانه‌ها هم بدون توقف آخرین اطلاعات امنیتی را در این رابطه اعلام کرده و به انعکاس اظهارات دیپلمات‌ها و رهبران تمامی کشورهای جهانی در این رابطه می‌پردازند و به آن آماده سازی‌های نظامی را هم می‌افزایند.

بیشتر بخوانید:

شورای امنیت: اسرائیل باید موانع ارسال کمک‌ها به غزه را بردارد

پای صحبت شماری از شهروندان (شهرک نشینان) نشستیم، نوام (نام مستعار) که در منطقه مرکزی زندگی می‌کند، اعلام کرد : ما در یک دوره از کشمکش روحی و روانی گسترده گرفتار شده‌ایم، در برخی از اوقات آرزو می‌کنم که همین الان این حمله انجام شود تا از این فشار روانی که هر روز و هر دقیقه به طور مستمر ادامه دارد خلاص شوم.

وی گفت: از روزی که گزارش‌هایی در این رابطه منتشر شدند ما اقدام به آماده کردن آب و غذا کردیم، دستگاه‌های شارژ و پاور بانک‌ها برداشتیم، رادیو را تعمیر کرده و آماده رفتن به پناهگاه شدیم، باید اعتراف کنم که من هر لحظه منتظر فرار به طرف پناهگاه هستم و رسانه‌ها را لحظه به لحظه دنبال می‌کنم.

واللا نیوز سپس پای صحبت یکی از مددکاران اجتماعی و به مخاطبانش خبر می‌دهد: این یک شوک دسته جمعی است، ما همه ترسیده‌ایم چون همه ما در یک قایق هستیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1226835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =