بیانیه جمعی از تشکل‌های دانشجویی در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه به رژیم صهیونیستی

جمعی از تشکل‌های دانشجویی در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای را صادر کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جمعی از تشکل‌های دانشجویی در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای را صادر کردند.

بیشتر بخوانید:

لحظه به لحظه از حمله ایران به تل آویو / واکنش قالیباف درباره تنبیه رژیم صهیونیستی

در این بیانیه آمده است: نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران که چشم‌های جهانیان را روزهاست به آسمان خیره نگه داشته و خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی فلسطین حرام کرده، به خوبی نشان داد که امروز، معادلات منطقه و جهان را فرزندان روح الله الخمینی رقم می‌زنند.

آنچه که امشب آسمان سرزمین‌های اشغالی را در نوردید، تنها سر آغاز پاسخ به سال‌ها جنایت اسرائیل است. پاسخی که نشان داد یکی از پرادعاترین قدرت‌های نظامی و سیاسی جهان، در برابر اراده‌ی سپاه حق برای انتقام، نمی‌تواند کاری جز انتظار برای به هلاکت رسیدن و در هم کوبیده شدن پایگاه‌های پوشالیش رقم بزند.

تجمع غرورآمیز امشب و اعلام حمایت دانشجویی- مردمی از این پاسخ محکم سپاه، نشان داد که مبارزه با شر و دفاع از مظلوم در رگ و پی و خون مردم ما تنیده و تا زمانی که فلسطین از نهر تا بحر آزاد شده و غده سرطانی اسرائیل نابود شود، علم بر زمین نخواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =