دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد

 سه بازیکن و یک داور از استان سمنان به اردوی تیم ملی او-اسپرت ایران دعوت شدند که در بین آنها نام یک دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود نیز به چشم می خورد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سه بازیکن و یک داور از استان سمنان به اردوی تیم ملی او-اسپرت ایران دعوت شدند که در بین آنها نام یک دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود نیز به چشم می خورد.

دانیال غفوریان دانشجوی رشته مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود توانست به اردوی آمادگی تیم ملی او- اسپرت ایران راه یابد.

بیشتر بخوانید:

اشتغال ۲ هزار دانشجو در دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اهواز

وی که دارنده مقام اول استانی و سوم کشوری در رشته کوراش و مقام دوم کشوری کشتی آلیش در گنبد کاووس است، از سال ۹۸ ورزش حرفه‌ای را زیر نظر جواد عجم رئیس فدراسیون او- اسپرت کشور شروع کرده است.

وی هدف غایی خود را حضور در قابتهای آسیایی مالزی ۲۰۲۴، جهانی کاستاریکا۲۰۲۴ و جایزه بزرگ ابوظبی ۲۰۲۴ و در نهایت قهرمانی جهان می‌داند و مشوق‌های خود را نیز در این راه خانواده و برادرش که وی نیز دارای مقام کشوری در این رشته و عضو تیم ملی است، می داند.

او- اسپرت شامل سه رشته اصلی در بخش مبارزه‌ای، عبور از موانع و تعقیب و گریز است. اردوی آمادگی تیم ملی اواسپرت از ۲۸ فروردین ۱۴۰۳در ارومیه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =