ریشه رژیم صهیونیستی را از بیخ خواهیم زد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: ما رفته بودیم که ریشه رژیم اشغالگر قدس را از بیخ و بن بزنیم و خواهیم زد؛ به امید روزی که اثری از این رژیم منحوس بر کره زمین باقی نماند.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، علی‌اکبر عزیزی عصر امروز در اجتماع مردم یزد در راستای تجدید میثاق با شهدا و اعلام حمایت از اقدام سپاه پاسداران در گلزار شهدای خلدبرین ضمن عرض ارادت به شهدای گلگون کفن به ویژه شهدای یزدی مدافع امنیت در حادثه تروریستی راسک اظهار کرد: اقدام تنبیهانه سپاه پاسداران علیه رژیم منحوس صهیونیستی با تدبیر فرمانده معظم کل قوا و همت غیورمردان سبزپوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استخوان‌های رژیم صهیونیستی را درهم شکست.

وی افزود: وعده انتقام داده بودیم و اینک انتقام گرفتیم و به قول سردار سلامی این تنها یک اقدام محدود بود؛ دنیا به ویژه رژیم اشغالگر قدس، آمریکا و استکبار جهانی از این اقدام محدود ایران ترسیده است و سئوال من از مستکبران این است که آیا شما توان مقابله با این ملت غیور و توانمند را دارید؟.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه این حمله یک سیلی محدود به رژیم غاصب صهیونیستی بود، گفت: دنیای استکبار از ترس با تمام توان خود برای حمایت از رژیم صهیونیستی به میدان آمدند و این زمانی بود که مردم ایران در امنیت کامل بوده و با ایمان به توان نیرهای نظامی کشور در حال استراحت بودند.

وی ادامه داد: با رمز «یا رسول الله» صدها فروند پهبپاد و موشک در انواع و اقسام با تاکتیک‌های مختلف سرزمین‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی را در نوردیدند؛ آن گنبد آهنین که از آن سخن می‌گفتند چه شد؟ آن ارتش قوی که دم از قدرت و تجهیزات فوق‌العاده‌اش می‌زدند چه شد؟.

عزیزی عنوان کرد: روی سخنم با رژیم پوشالی صهیونیستی است، شما تنها یاد گرفته‌اید که کودک‌کشی کنید و همگان بدانند همچون گفته سردار دلها، شهید سلیمانی، حریف این رژیم منحوس ما هستیم و ما همه آماده‌ایم تا پا در رکاب کنیم و به مبارزه با اسرائیل بپردازیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه حمله شب گذشته نیروهای سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی بسیارغیورانه بود، گفت: در این حمله نیروهای سپاه پاسداران در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران، نهضت‌های آزادی‌خواه و کشورهای دوستدار جبهه مقاومت حضور داشتند و ما رفته بودیم که ریشه رژیم اشغالگر قدس را از بیخ و بن بزنیم و خواهیم زد؛ به امید روزی که اثری از این رژیم منحوس بر کره زمین باقی نماند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) نهال سپاه پاسداران را بنا نهاد تا در چنین روزهایی برای دفاع از دین، نظام و انقلاب اسلامی در میدان باشند و افتخار سبزپوشان سپاه این است که رهرو مقام معظم رهبری هستند.

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1227132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IQ ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      آقای معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار یزد شما الان دقیقا دنبال چه پست و موقعیت بالاتری هستی ؟ البته آقای امیر حسین ثابتی باعث شد همه شماها احساس کنین حقتون بیشتر از جایگاه فعلیتان است