جهانیان اقتدار ملت ایران را در انتقام شهدای قدس دیده‌اند

پس از تشکل‌های دانشگاه آزاد، جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های دولتی اصفهان نیز با انتشار بیانیه‌ای ضمن حمایت از عملیات «وعده صادق»، نتیجه این عملیات را نمایش اقتدار ملت ایران در گرفتن انتقام خون شهدای قدس مقابل چشم جهانیان، عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های ایسکانیوز از اصفهان، بیانیهٔ مشترک تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های دولتی اصفهان نیز پیرامون حمله موشکی و پهپادی نیروهای مسلح کشورمان علیه رژیم اسرائیل به شرح زیر منتشر شد:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

اَلْحَمْدُلله الَّذی لَیْسَ لِقَضآئِهِ دافِعٌ وَلا لِعَطائِهِ مانِعٌم

ما دانشجویان بر خود لازم دانستیم پیرو وقایع اخیر نکاتی چند را یادآور شویم:

اولا ضمن قدردانی از ملت عزیزمان که در همه صحنه‌ها و از جمله تشییع شهدای قدس به ویژه شهید زاهدی حضور پرشکوه داشتند اعلام می‌کنیم:

نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران که چشم‌های جهانیان را روزهاست به آسمان خیره نگه داشته و خواب خوراک را بر غاصبان صهیونیستی فلسطین حرام کرده به خوبی نشان داد که امروز معادلات منطقه و جهان را فرزندان روح‌الله الخمینی رقم می‌زنند. همان خمینی که سال‌ها پیش نشان داد استخوان‌های استکبار خُردشدنی است و طهرانی‌مقدم‌ها و سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها پروراند.

و اینک که ندای الله‌اکبر پیروزی امت اسلام در تحقق وعده صادق در فضای سرزمین اسلامی طنین‌انداز شده و رژیم سفاک اسرائیل ضرب شست قدرتمندی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریافت کرده است، جهانیان اقتدار ملت ایران در انتقام شهادت فرمانده ارشد جمهوری اسلامی و شهدای قدس را دیده‌اند تا دیگر هیچ رژیم استکباری و جنایتکاری فکر تعدی به ملت سرافراز ایران و محور مقاومت را در مخیله خود نپروراند. رژیم سفاک و خونخوار اسرائیل و اذنابش بدانند انتقام سخت بسیار گسترده‌تر از یک عملیات می‌باشد.ا

ما آن‌چه که دیشب آسمان سرزمین‌های اشغالی را درنوردید، تنها سرآغاز پاسخ به سال‌ها جنایت اسرائیل است. پاسخی که نشان داد یکی از پُرادعاترین قدرت‌های نظامی و سیاسی جهان در برابر اراده سپاه حق، برای انتقام نمی‌تواند کاری جز انتظار برای به هلاکت رسیدن و درهم کوبیده شدن پایگاه‌های پوشالی‌اش رقم بزند.

دیگر در پیش جهانیان اعتباری برای اسرائیل باقی نمانده است و دانشجویان آزاده‌خواه جهان روز به روز خون‌خواه‌تر از قبل برای آزادی غزه فریاد می‌زنند.

این عملیات قهرمانانه که در پاسخ به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، به مثابه حمله به خاک ایران محسوب می‌شود نماد عینی پایان دوران «بزن و دررو» است و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» بارها فرموده‌اند، دشمنان در صورت ارتکاب هرگونه شرارت باید منتظر پاسخ قاطع ملت ایران باشند. اسرائیل جنایت‌کار هم باید بداند هرگونه شرارت و تجاوز مجدد علیه کشورمان با پاسخ‌های دردناک‌تر و قاطع‌تر ملت بزرگ و سرافراز ایران روبه‌رو خواهد شد.

امضاکنندگان:

- بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان

- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان

- انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان

انتهای خبر/

کد خبر: 1227281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =