احکام مسئولیت تشکل‌ها باید برای افراد دغدغه‌مند صادر شود

دبیر انجمن اسلامی انصارالمهدی دانشگاه آزاد واحد بابل گفت: در برخی موارد، مسئولیت اصلی تشکل به افرادی سپرده می‌شود که زمان کافی برای اجرای برنامه‌ها و اهداف تشکل ندارند.

روجا رمضان‌نیا، دبیر تشکل اسلامی انصارالمهدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، به تشریح فعالیت‌های این تشکل دانشجویی در دانشگاه پرداخت و با موفق دانستن فعالیت‌های تشکل اسلامی انصارالمهدی گفت: عمده فعالیت‌های این تشکل در برپایی مراسمات و برگزاری مناسبت‌های فرهنگی و اجتماعی است و همچنین اجرای برنامه‌های پیشنهادی از سوی سازمان که توسط اعضای دانشجویی این تشکل، انجام می‌شود.

روجا رمضان‌نیا با اشاره به نحوه عضوگیری این تشکل، افزود: در حال حاضر، تعداد ۶۰ نفر از دانشجویان این واحد در مقاطع مختلف با این تشکل همکاری دارند که جذب این افراد از طریق روابط دوستانه در فضای دانشگاه، انجام شده است.

رمضان‌نیا، اشاره‌ای به برخی مشکلات در فعالیت‌های دانشجویی کرد و گفت: کمبود بودجه لازم در اجرای برنامه‌ها، یکی از عمده مشکلات پیش روی ماست که مانع از برگزاری برنامه‌های درخور و شایسته می‌شود و بارها تلاش کردیم که بتوانیم افراد بیشتری را در برنامه‌های اجرایی، دعوت کنیم که به دلیل کم بودن بودجه و همچنین مسائل امنیتی مهمانان، موفق به اجرای این خواسته نشدیم.

دبیر انجمن اسلامی انصارالمهدی با ابراز گلایه نسبت به صدور احکام مسئولیت برای افرادی که وقت کافی در جهت اجرای برنامه‌ها و اهداف تشکل ندارند، افزود: بیشترین مشکلاتی که برخی از تشکل‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، صدور احکام مسئولیت برای اشخاصی است فرصت کافی برای اجرای اهداف تشکل ندارند که این موضوع، خواه یا ناخواه موجب تضعیف این سیستم می‌شود.

وی ادامه داد: در هر حال، عضویت‌های اصلی باید همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا موجب پویایی و تلاش اعضای عادی تشکل شود که متأسفانه به دلیل شرایطی که برخی از اعضای اصلی به لحاظ کمبود وقت دارند، موجب ضعف در سیستم می‌شود.

روجا رمضان‌نیا، دبیر انجمن اسلامی انصارالمهدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با اشاره به اینکه، فعالیت تشکل‌ها، نیازمند حضور و همکاری همه دانشجویان است، خاطر نشان کرد: اگر قرار بر این باشد که تشکل قوی شکل گیرد باید جذب خوبی داشته باشیم که این مهم، نیازمند کمک همه مسئولین است تا با معرفی این تشکل‌ها در سطح دانشگاه در جذب دانشجویان علاقه‌مند به آن کمک کنند.

خبرنگار: خلیل قنبری

انتهای پیام/

کد خبر: 1227512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =