بورس نزولی شد /  ریزش ۱۳ هزار و ۴۰۰ واحدی شاخص کل

صندوق های طلا در روز جاری با توجه به ثبات نرخ ارز غیر رسمی و همچنین افت نرخ انس جهانی، همگی در محدوده ی منفی معامله شدند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بازار سهام چهارمین روز کاری مطابق انتظار ها در دامنه ی منفی آغاز کرد و رفته رفته بر میزان عرضه ها افزوده شد، تا در نهایت شاخص کل با نزول به کار خود پایان دهد.

بیشتر بخوانید:

چراغ خاموش بورس بر فروش متری مسکن

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۱۳ هزار و ۴۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۳۰۳ هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی ۱۳۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۵۹ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «خاور»، «ارفع» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ذوب»، «کاما» و «فولاد» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «خاور»، «فزر» و «کرمان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مبلغ ۵ هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۲۷ میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

گفتنی است با توجه به نزول نرخ جهانی طلا و ثبات نرخ ارز غیر رسمی، تمامی صندوق ها طلا در محدوده ی منفی کار خود را آغاز کردند.

در بازار امروز ۲۰۴ نماد در محدوده مثبت و ۲۳۶ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۶۵ نماد در محدوده مثبت و ۱۷۰ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =