آئین تودیع و معارفه استاندار مازندران برگزار شد

آئین تودیع و معارفه استاندار مازندران با حضور مسئولین در سالن همایش‌های بازرگانی مازندران، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳, آیین تودیع و معارفه بیست و پنجمین استاندار مازندران، برگزار و یوسف نوری به عنوان‌ استاندار مازندران معارفه و از سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار سابق تکریم و تودیع شد.

این مراسم توسط احمد وحیدی، وزیر کشور و با حضور آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی‌فقیه، سیدمحمدتقی شاهچراغی، معاون سیاسی وزیر کشور، ابوطالب شفقت، استاندار اسبق مازندران و استاندار جدید لرستان، سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلا استان، سردار مفخمی، فرمانده انتظامی استان، نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اعضای شورای تامین و شورای اداری مازندران و جمعی از اقشار مردم در سالن بازرگانی مازندران، برگزار شد.

در طول مراسم، آیت‌الله لائینی از زحمات حسینی‌پور تشکر و برای مسئولیت جدید وی آرزوی موفقیت کرد.

وی ضمن ابراز خوش‌آمدگویی به استاندار جدید، گفت: امیدوارم که آقای نوری با کمک مدیران استان بتواند منشأ خیر و برکت برای استان باشد و موفق به حل چالش‌های مازندران شود.

در ادامه، بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، ضمن خیر مقدم برای حضور وحیدی، وزیر کشور و تقدیر و تشکر از خدمات حسینی‌پور، استاندار سابق و آرزوی موفقیت برای نوری به عنوان استاندار جدید از هماهنگ نبودن دولت با مجمع نمایندگان در انتخاب استاندار، اعتراض کرد و گفت: وظیفه اداره کشور با دولت است و نمایندگان به عنوان حوزه تقنین، ناظر بر دولت هستند. اولویت اول‌مان را نظارت بر ماموریت دولت در استان می‌دانیم.

یوسف نوری، متولد ۱۳۴۰ اهل ایلام، دکترای مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی را دارد و علاوه بر سابقه تدریس در دانشگاه‌های کشور، مولف ۵ جلد کتاب و ۱۰ مقاله در پژوهش‌های کاربردی و نشریه‌های علمی، پژوهشی است.

یوسف نوری در سابقه کاری خود، فعالیت‌هایی در آموزش و پرورش داشته که از جمله آنها می‌توان به معاونت ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های ایلام و تهران، مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش و ریاست مرکز آمار و فناوری و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، اشاره کرد.

سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار پیشین مازندران از سوی معاون اول رئیس جمهور به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، منصوب شد.

خبرنگار: مجتبی نجاتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =