فرد شروری که مردم را با زنجیر کتک ‌می‌زد، دستگیر شد

چندی پیش کلیپی در فضای مجازی وایرال شد که فردی با زنجیر در اتوبوس اقدام به زدن و ضرب و شتم یکی دو نفر از شهروندان کرده بود؛ رییس پلیس پایتخت از شناسایی و دستگیر این فرد خبر داد و امروز/یکشنبه/ این شرور در معرض دیدگان مردم و خبرنگاران قرار گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع «کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس» که در آن فرد شرور علاوه بر کتک زدن اقدام به فحاشی و هتاکی به شهروندان کرده بود، وایرال شد و موجبات نگرانی و مطالبه مردم در برخورد با این افراد شد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری یکی از معاونان سابق منطقه آزاد اروند به اتهام دریافت رشوه

پلیس تهران بزرگ دیروز اعلام کرد که در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش های شبانه روزی، متهم این پرونده دستگیر شده است.

رییس پلیس تهران پایتخت امروز در بازسازی صحنه این جرم در جمع خبرنگاران و مردم گفت: از شهروندی که فیلم یک متهمی که شروع کرد به ضرب و شتم مردم در اتوبوس، را تهیه کرد تشکر می‌کنم؛ صحنه دلخراشی بود اما تجربه و توان پلیس موجب دستگیری این شرور شد.

سردار عباسعلی محمدیان افزود: از شهروندی که مستندسازی کرد قدردانی می‌کنیم چرا که موجب دستگیری این متهم شد و ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردیم.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری و به یکی از روستاها رفته بود اما همکارانم با اشراف اطلاعاتی او را که به هنگام دستگیری با ماموران درگیر شده بود، دستگیر کردند.

سردار محمدیان تاکید کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دادستان تهران هم پیگیر قضیه بود تا زودتر دادگاه این فرد برگزار شود، یادآور شد: این فرد سابقه دار است و همدست دارد اما در آن فیلم تنها بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =