روایت دانشجوی کاشمری ناهی از منکر که مورد حمله اوباش قرار گرفت

دانشجوی ناهی از منکر مجروح شده در دفاع از دختران مقابل اراذل عنوان کرد: برای دفاع از سه دختر تذکر لسانی دادم و اراذل و اوباش با چاقو به من حمله‌ور شده و زخمی‌ام کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیدمحمد جوادموسوی رئیس واحد کاشمر به اتفاق معاونین، روابط عمومی وچند تن از کارکنان واحد، رئیس مجمع بسیجیان دانشگاههای کاشمر، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر با حضور در منزل علی علیزاده اول دانشجوی رشته تربیت بدنی این دانشگاه که در دفاع از ۳ دختر توسط اراذل مجروح شده بود از ایشان تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد کاشمر ضمن احوال پرسی و تبریک به پدر و مادر ایشان از بابت تربیت جوانی مومن، غیرتمند، مسئولیت پذیر، نوع دوست و فداکار از خانواده آقای علیزاده اول تقدیر و تشکر نموده گفت: من حامل سلام گرم دانشجویان، کارکنان واساتید دانشگاه نیز هستم که ضمن افتخار به غیرت مردی و فداکاری آقای علیزاده برای سلامتی و شفای ایشان دعاگو هستند.

سیدمحمد جوادموسوی رئیس دانشگاه آزاداسلامی کاشمر اشاره کرد تقارن این حادثه با سالگرد شهادت شهید غیرت شهرستان سبزوار (شهید الداغی) را نماد و یادآور زایش ها و رویش مداوم، حق طلبی و عدالتخواهی، غیرت مردی و فداکاری جوانان انقلابی این مرز بوم در پرتو تعالیم الهی و تربیت اسلامی در مکتب حسینی دانست.

وی ضمن تشکر و تقدیر از زحمات و نحوه رسیدگی خوب و اقدام به موقع مسئولین و کادر درمان شهرستان از روند بهبودی و سلامتی حال ایشان ابراز رضایت نمود و به آقای علیزاده اطمینان داد که انشا ... تا چند روز آینده می‌تواند در کلاسهای درسی بصورت حضوری شرکت نمایید.

وی در پایان‌ از اقدامات جدی و به موقع مسئولان شهرستان و دبیر ستاد امر به معروف شهرستان در حادثه رخ داده و نحوه برخورد قاطع با مسببان این حادثه تشکر نمود و لوح تقدیر و ایثار را به پاس فداکاری و غیرت مردی به آقای علیزاده اول تقدیم نمود.

اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از 3 دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند

علی علیزاده دانشجوی ۲۸ ساله رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر هنگامی که دو نفر از اراذل و اوباش در یکی از خیابان های شلوغ کاشمر قصد ایجاد مزاحمت برای ۳ دختر نوجوان را داشتند برای دفاع از آنان به اراذل تذکر لسانی داده که با وی درگیر و ایشان را با ضربه چاقو از ناحیه گردن مجروح کردند.

علی علیزاده درباره حادثه گفت: سرشب در خیابان تردد می کردم که مشاهده نمودم دو جوان پسر قصد مزاحمت برای ۳ عابر دختر را داشتند، جهت حمایت و دفاع از ایشان به ۲ نفر اراذل تذکر لسانی دادم که به من حمله ور شدند و توسط یکی از انها که سلاح سرد چاقو همراه داشت از ناحیه گردن مجروح شدم و خونریزی زیادی داشتم، بلافاصله همسایه مرا به اورژانس بیمارستان رساندند

در ادامه دبیر ستاد امر به معروف کاشمر بیان کرد به محض اطلاع از اتفاق رخ داده مراتب به استان گزارش گردید که بلافاصله مسئولان استانی و شهرستان وارد عمل شده و با توصیه های اکید فرماندار محترم به جد پیگیر درمان ایشان گردیدند که خوشبختانه باتوجه به اینکه ضربه چاقو به شریان اصلی نرسیده بود خطر رفع گردید.

سید مصطفی قریشی یزدی دبیر ستاد امر به معروف کاشمر گفت: دو جوان مزاحم در همان دقایق اولیه توسط مردم دستگیر شده و تحویل نیروی انتظامی می شوند و هم اکنون با قرار قضایی در زندان بازداشت می باشند. یکی از این دو نفر که جزو اوباش یکی از روستاهای کاشمر می باشد و در حال حاضر پرونده های باز دیگری نیز دارد.

وی یادآور شد اگر همکاری و اقدامات غیورانه شهروندان و اشخاصی مثل ایشان در کنار دستگاههای ذیربط نباشد قطعا بانوان ما نمی توانند از امنیت لازم برخوردار باشند و آزادانه در خیابان ها تردد و رفت و آمد داشته باشند.

قریشی یزدی اشاره کرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر بعنوان حامی همه آمران به معروف و ناهیان از منکر هر شهروندی را چه عضو ستاد باشند و چه نباشند به شرطی که صحیح وارد تذکر لسانی شوند مورد حمایت خود قرار خواهند داد.

شایان ذکر است این حادثه در شب ۸ اردیبهشت مصادف با سالروز شهادت شهید حمیدرضا الداغی (شهید غیرت) اتفاق افتاد، او نیز هنگامی که اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده بودند برای دفاع از آنان با اراذل درگیر شد و به شهادت رسید.

درپایان به پاس فداکاری و غیرت مردی دانشجو علی علیزاده اول توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر لوح تقدیر و ایثار و هدیه ای به ایشان تقدیم شد.

روایت دانشجوی کاشمری ناهی از منکر که مورد حمله اوباش قرار گرفتروایت دانشجوی کاشمری ناهی از منکر که مورد حمله اوباش قرار گرفتروایت دانشجوی کاشمری ناهی از منکر که مورد حمله اوباش قرار گرفت

خبرنگار: محمدحسن پیشداد

کد خبر: 1228885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =