سومین جشنواره فرهنگی هنری «یاریگران زندگی» فراخوان داد

فراخوان سومین جشنواره «یاریگران زندگی» در راستای اولویت پیشگیری و تحقق راهبرد نوین بهره‌گیری از هم‌افزایی نیروی عظیم مردمی و با شعار اجتماعی شدن فرآیند کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، این جشنواره با محور مهارت‌های زندگی، تحکیم بنیان خانواده، فرزندآوری و جوانی جمعیت، حجاب، انتخاب آگاهانه، همبستگی ملی، ایران آباد، عدالت اجتماعی؛ عدالت آموزشی، امید آفرینی، سبک زندگی اسلامی ایرانی، نماز و آرامش در ۲ بخش اصلی و جنبی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، بخش اصلی شامل طراحی، پوستر، عکس و بخش جنبی نیز در رشته های انیمیشن، اینفو و موشن گرافیک، کاریکاتور و داستان نویسی است و رویکرد هنرمندان در جشنواره می‌تواند شامل تولید اثر هنری برپایه محورهای جشنواره، با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باشد.

این گزارش حاکی است، تمامی شرکت کنندگان باید از طریق سایت www.amoozeshehonar.farhang.gov.ir فراخوان و فرم ثبت نام را دریافت و پس از تکمیل فرم ثبت آن را همراه با فایل حاوی آثار خود به آدرس ایمیل: yarigaran۱@gmail.com و یا اصل آثار را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بر این اساس، علاقه‌مندان تا ۲۰ خرداد ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند و مراسم افتتاحیه نمایشگاه و اختتامیه ۴ تیرماه برگزار خواهد شد.

سومین جشنواره فرهنگی هنری «یاریگران زندگی» فراخوان داد

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =