دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد

رییس راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد: با توجه به پرحادثه بودن جاده‌های دو طرفه و باهدف کاهش تصادفات اجرای باند دوم محورهای «سه راهی مهردشت - حسین آباد» و «دهق- گلپایگان» در اولویت طرح‌های راهسازی شهرستان نجف آباد است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از نجف آباد، مرتضی فولادی، رئیس راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: با توجه به پرحادثه بودن جاده‌های دو طرفه و باهدف کاهش تصادفات اجرای باند دوم محورهای «سه راهی مهردشت – حسین آباد» و «دهق- گلپایگان» در اولویت طرح‌های راهسازی شهرستان نجف آباد است.

فولادی افزود: قطعه اول دو بانده شدن محور سه راهی مهردشت به حسین آباد به طول هشت کیلومتر با مشارکت خیران در حال احداث است. از ویژگی‌های شاخص این محور مشارکت خیرین در اجرای آن است بر این اساس پل‌های ۵ کیلومتر دوم از قطعه اول در تعهد خیر شهر دهق قرار دارد.

وی طول جاده سه راهی مهردشت به حسین آباد را ۳۳ کیلومتر اعلام و خاطر نشان کرد: ۲۰ کیلومتر محور در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد و بقیه در حوزه استحفاظی شهرستان تیران و کرون است. دوبانده و چهارخطه شدن این محور در حوزه نجف آباد در دو قطعه برنامه ریزی شده است.

خبرنگار: فاطمه لشنی زند

انتهای خبر/

کد خبر: 1229697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =