۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از کشف ۱۰۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در محور مواصلاتی عسلویه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسین خواجه ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با اشاره به رصد و پایش مستمر جابجایی و دپوی کالای قاچاق و مواد مخدر اظهار داشت: در اقدامات پلیسی و اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در انتقال مواد مخدر از شهرستان عسلویه به استان‌های مرکزی این مهم به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

زمین‌گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک

وی با اشاره به شناسایی خودرو حامل مواد مخدر در ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی عسلویه گفت: مأموران با مشکوک به کامیون باری حامل بار هندوانه مشکوک محموله آن را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس پلیس عسلویه از کشف محموله تریاک جاسازی شده در بار هندوانه خبر داد و تصریح کرد: در بازرسی دقیق از کامیون و محموله مقدار ۱۰۶ کیلوگرم موادمخدر تریاک که به‌صورت ماهرانه در ۱۳ عدد هندوانه جاسازی شده و در قسمت‌های مختلف بار پخش شده بود کشف شد.

خواجه، با بیان اینکه در این عملیات ۲ متهم دستگیر شد، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد. وضعیت امنیت عسلویه پایدار و مطلوب است. در راستای آرامش مردم با هرگونه ناهنجاری در بخش‌های مختلف برخورد قاطع می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =