رئیسی: ورزش بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است

رئیس‌جمهور تاکید کرد: ورزش بانوان افتخار بزرگی در این سالها برای کشور آفریده و حضور بانوان در میدان‌های مختلف مایه افتخار برای کشور عزیزمان شده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، در مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال‌آوران کشور که صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن اجلاس سران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: ورزش امری ضروری است و توسعه ورزش موجب توسعه امید، سلامت، نشاط اجتماعی و انسجام ملی در جامعه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم

وی افزود: قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی در جامعه هستند و یک قهرمان بر روی سکوی قهرمانی با به اهتزار در آوردن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران دل مردم را شاد می‌کند که این شادی بسیار ارزشمند است. بر همین اساس ما بر ورزش قهرمان و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزش قهرمانی تاکید داریم و معتقدیم که ورزشکاران ما نباید دغدغه‌ای جز قهرمان شدن داشته باشند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه ورزش بانوان افتخار بزرگی در این سالها برای کشور آفریده و حضور بانوان در میدان‌های مختلف مایه افتخار برای کشور عزیزمان شده و از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت:گسترش ورزش در جامعه می‌تواند بسیاری از مشکلات روحی و جسمی را مرتفع کند. ورزش ما در کنار قهرمانی همراه با ارزش‌های دینی و الهی است که این زیبایی وصف‌ناپذیری به قهرمانی می‌دهد.

رئیسی ادامه داد: احساس مسئولیت نسبت به جامعه و نسبت به مظلومین برای یک ورزشکار و قهرمان ما بسیار مهم است؛ همان روحیه‌ای که پهلوانان ما از جمله مرحوم تختی به ما آموختند.

وی تاکید کرد: بالاترین سکوی قهرمانی از آن کسی است که در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده و حاضر به برسمیت شناختن این رژیم کودک‌کش نشده است. این قهرمانی همراه با یک اندیشه و انگیزه و یک حضور الهام بخش برای عصرها و نسل‌ها است که ارزش‌های ورزشی ما را همراه با فریاد کشیدن بر سر ظالم و ستمگر نشان می‌دهد که این کار معنای واقعی به ورزش قهرمانی می‌دهد.

کد خبر: 1229791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =