اجرای ۱۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب نجف آباد توسط بخش خصوصی

مدیر آبفای شهرستان از ۱۰۰ کیلومتر شبکه گذاری در بخش فاضلاب، توسط بخش خصوصی در شهرستان نجف آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از نجف آباد، مدیر آبفای شهرستان نجف آباد در حاشیه گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات و سازمان‌های دولتی به میزبانی آبفای نجف آباد، عنوان کرد: با توافق انجام شده با بخش خصوصی قرار است ۱۰۰ کیلومتر شبکه گذاری در بخش فاضلاب انجام شود و در عوض مقداری از پسماند فاضلاب به این پیمانکار واگذار شود که در زمینه کمک به سفرهای زیرزمینی شهرستان نیز تاثیر گذار است.

جواد کاظمی به فروش ۱۵۶۳ انشعاب آب شهری و ۱۷۰ انشعاب آب روستایی اشاره کرد و افزود: انشعابات غیر مجاز را با کمک دادستانی و مقامات قضایی پیگیری و قطع می‌کنیم و از کسانی که در این راستا اطلاع رسانی و همکاری می‌کنند حمایت و تشویق می کنیم.

مدیر آبفای شهرستان نجف آباد ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در بهره‌برداری از مخزن آب نهضت آباد و تقویت حوضچه آب جلال آباد بیان کرد: در سال گذشته ۴۶۲۰ فقره حادثه داشتیم که با تلاش همکارانم برطرف شده است. در سال ۱۴۰۲، بالای ۱۸ هزار متر لوله گذاری آب شرب و ۴ هزار متر نیز اصلاح شبکه انجام شده است.

در سال‌های گذشته، مطرح شد که در ازای واگذاری پساب به برخی مجموعه‌های مستقر در محدوده شهر نجف آباد، طرح اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب نجف آباد تامین مالی شود. مصاحبه اخیر مدیر آبفای نجف آباد، اولین خبر رسمی در این خصوص این مسئله است. اگرچه در آن مشخص نشده است، شرکت خصوصی مذکور، پساب تحویلی را در نجف آباد مصرف می‌کند یا آن را به خارج از حوزه سرزمینی این شهرستان انتقال می‌دهد.

خبرنگار: فاطمه لشنی زند

انتهای خبر/

کد خبر: 1231053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =