تهران- ایسکانیوز،پلاس+/ خیلی از افراد تصور دارند که عینک آفتابی مختص تابستان است اما نه تنها اینطور نیست بلکه در زمستان به دلیل ابری بودن هوا، برای محافطت از چشمان خود باید در روز عینک بر چشم داشته باشیم. همچنین شیشه ی عینکی که از آن استفاده می کنید بسیار اهمیت دارد. در این میان زیبایی هم مهم است و باید دید آیا فریمی که انتخاب می کنید به صورت شما می آید. ما در این گزارش سعی داریم تا شما را با عینک های به روز شیک و زیبا و از همه مهمتر مناسب چشم معرفی کنیم،  برند های معروف هم فراموش نمی کنیم.


سلامتی چشم در گرو عینک آفتابی



عینک


فوتوكراتيت نام سوختگي و آسيب دیدگی قرنيه است كه نام ديگرش ماكوري برفي است. اين حالت بيشتر در کسانی که اسكي‌بازی می کنند، ديده مي‌شود، این بیماری با درد بسیار عمیقی همراه است. بنابراین باید دقت خود را در انتخاب درست عینک آفتابی بالا ببریم. عينك‌هاي آفتابي نقش مهمي در محافظت از بافت‌هاي اطراف چشم دارند. عينك‌هاي آفتابي البته آنهايي كه كاملا استاندارد هستند و به صورت مناسب استفاده شوند، مي‌توانند باعث كاهش احتمال ابتلا به سرطان‌هاي سلول‌هاي پايه‌اي و شاخدار پوست در پوست اطراف چشم و بيني شوند. همچنین اين نكته را هم در نظر بگيريد كه عينك‌هاي آفتابي مي‌توانند روند پيري زودرس پوست اطراف چشم را متوقف كنند و از بروز چين و چروك در اطراف چشم جلوگيري كنند. هميشه متخصصان پوست به شما يادآوري مي‌كنند كه كرم‌هاي ضدآفتاب را نه فقط در روزهاي آفتابي كه در تمام روزهاي سال به كار بگيريد، حالا توصيه متخصصان چشم به شما اين است كه استفاده از عينك‌ آفتابي را هم عادتي هر روزه بكنيد.

در انتخاب فریم دقت کنید


10914


فریم عینک باید به گونه ای طراحی شود که از ورود اشعه نورانی به چشمان شما جلوگیری کند. ورود اشعه ماوراء بنفش از اطراف فریم های معمولی، فواید عدسی های محافظ را کاهش می دهد. عینک هایی که دارای فریم های بزرگی هستند، می توانند چشمان شما را از تمامی زوایا حفظ کنند. همچنین قاب عينكى كه انتخاب مى كنيد بايد حدقه چشم را بپوشاند و بتواند به طور كامل از ورود نور به داخل چشم جلوگيرى نمايد.


رنگ شیشه ی عینک



از خاكسترى كم رنگ تا تيره، از نارنجى كم رنگ تا تيره، از قهوه اى كم رنگ تا تيره، از سبز كم رنگ تا تيره. ترتیبی که در بالا برای شما گذاشته شد مناسبرترین و استانداردترین رنگ شیشه ی عینک است که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید.


معروف ترین برندها113299_720


D&G یکی از محبوبترین و مشهورترین برندها بین هنرمندان  است. سبک D&G ساده و کلاسیک و در عین حال بسیار شیک و جذاب است. این برند نام خود را بروی ۲ دسته عینک های خود هک می کند، پس در هنگام خرید به این امر توجه داشته باشید. همچنین برند Channel در بازار مد محبوبیت بسیار خاصی دارد که فعالیت های چشمگیری هم در زمینه های کیف، کفش و لباس و دارد. استایل Channel بدون عینک آفتابی آن ناقص است. این برند بیشترین تنوع رنگی و مدلی را نیز شامل می شودو بیشتر مردم جذب همین رنگ ها و مدل های متفاوت Channel می شوند. از سوی دیگر Burberry که معمولا برای افراد و اشخاص خاصی کار می کند.برخی از مردم ترجیح می دهند که به جای خرید از D&G از Burberry خرید کنندو علت آن رنگ ها و مدل های خاص و چشمگیر آن است .البته براحتی نمی توان از کنار کیفیت D&G نیز گذشت. لازم به ذکر است که اکثر هنر پیشه ها و شخصیت های معروف هنری از عینک های آفتابی Gucci استفاده می کنند.عینک های آفتابی این برند ظرافت و جذابیت منحصر به فردی دارند، به طوری که در نگاه اول هر بیننده را مجذوب خود می کنند. این نام تجاری در صنعت مد بسیار مشهور و معروف است و هم چنین دارای کیفیت و طراحی منحصر به فردی می باشد. حال باید به سراغ قیمت های این نوع برند ها برویم.امکان تقلبی بودن چنین برندهایی در بازار بسیار است که از 40 هزار تومان شروع می شوند اما اگر بخواهیم به سمت اصل برویم طبیعتا قیمت ها افزایش پیدا می کند، برندهایی که در بالا ذکر شد حدودا از 600 هزار تومان شروع می شوند که در برخی موارد که عینکی دیگر به مد روز نیست قیمت آن کاهش پیدا می کند و تا سقف 200 هزار تومان هم ممکن است برسد.

کد خبر: 124092

وب گردی

وب گردی