تهران- ایسکانیوز: تیم بتن واحد اسلامشهر مقام سوم "پنجمین دوره مسابقات ملی بتن با مقاومت بالا" را در بین دیگر تیم های شرکت کننده از سایر دانشگاه های کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به نام خود ثبت کرد و با کسب این مدال شمار عناوین تیم بتن اسلامشهر به 35 رتبه ملی و بین المللی رسید.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقات ملی بتن بامقاومت بالا در دو بخش دانشگاهی و صنعتی روز چهارشنبه سی ام مهر ماه  با حضور و رقابت 27 تیم از 9 استان کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد؛ که در این میان در بخش دانشگاهی، تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با بتن هایی با مقاومت فشاری بیش از 500 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع موفق به کسب رتبه سوم گردید.


سعید عباسی ، امید هاشمی نژاد، علی نجفی ، محمد کربلایی علی و محمد حسین قاری تحت راهنمایی مهندس حسین حدادکلور و سرپرستی دکتر امیرحسین اقبالی اعضای تیم بتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر را در این دوره از مسابقات کشوری تشکیل دادند.


 در حقیقت با کسب این رتبه، شمار عناوین کسب شده توسط تیم بتن اسلامشهر به سی وپنج رتبه ملی و بین المللی در هشت سال گذشته رسید.

کد خبر: 130721

وب گردی

وب گردی