تهران - ایسکانیوز: سرمربی بایرن مونیخ از شکست 3-2 برابر منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا ناراحت است. او می‌گوید شاگردانش شایسته پیروزی در این دیدار بودند و با بدشانسی بازی را واگذار کردند.

در یکی از دیدارهای حساس دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی توانست در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه سه بر دو برابر بایرن مونیخ به پیروزی برسد تا شانس خود را برای صعود از مرحله گروهی زیاد کند.

گوآردیولا، سرمربی بایرن مونیخ از این که تیمش نتوانسته در این دیدار به پیروزی برسد، ناراحت است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما اشتباهات فردی باعث شد تا سه بار دروازه خود را باز شده ببینیم. واقعا از چنین باختی ناراحت هستیم. برای کسب سه امتیاز این دیدار به میدان آمده بودیم. متاسفانه با بدشانسی مواجه شدیم و من واقعا از این که نتواستیم به سه امتیاز برسیم واقعا ناراحت هستم.

او ادامه داد: بازیکنان بایرن مونیخ شایسته شکست در این دیدار نبودند. من واقعا برای آنها ناراحت هستم چرا که بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. آنها با این بازی خوب باید به سه امتیاز می رسیدند اما در نهایت این تیم سیتی بود که پیروز میدان شد. به هر حال فوتبال است و چنین اتفاقاتی در آن وجود دارد.

پپ در خصوص ده نفره شدن تیمش و برتری تا دقایق پایانی این دیدار افزود : به تیمم افتخار می‌کنم. مقابل منچسترسیتی که فصل قبل قهرمان انگلیس شده، برای مدتی طولانی در بازی 10 نفره بازی کردیم. با یک بازیکن کمتر بسیار با شخصیت عمل کردیم. تسلط زیادی بر توپ داشتیم. چیزی را به امور خود رها نکردیم و بازی را کاملا تحت کنترل گرفتیم. به هرحال این جام، لیگ قهرمانان اروپا است. شاید خوب شد که این اتفاق برای ما امشب افتاد. چون احتمالا درس خوبی برای ما شد. چون اگر این اتفاق برای ما در یک هشتم نهایی یا یک چهارم نهایی می‌افتاد، از جام بیرون می‌شدیم و همه زحمت‌ها هدر می‌رفت.
کد خبر: 152600

وب گردی

وب گردی