ایسکانیوز.بازار:

download

رنگ مو از جمله محصولات آرایشی است که هم بانوان و هم آقایان از آن استفاده می کنند. بسیاری از افراد به این دلیل روی موهای خود رنگ می گذارند که رنگ موهایشان سفید شده و می خواهند از آن حالت دربیاید که این مسئله بیشتر برای آقایان صدق می کند. جالبه که بدانید 60 درص از بانوان موهای خود را برای زیبایی رنگ می کنند. بنابراین اهمیت دارد که چه نوع رنگی استفاده می کنن چرا که جنس های نامرغوب موجب می شود تا موهای فرد به شدت آسیب بیند. ما در این گزارش قصد داریم تا شما را با انواع رنگ موها و نکاتی درباره ی آن ها آشنا سازیم.

به چه نکاتی توجه کنیم

images (5)


قبل از هر اقدامی بدانید که رنگ کردن در منزل صحیح نیست چرا که شما در این کار به شکلی حرفه ای نمی توانید رنگ کنید و ممکن است به موهای خود آسیب وارد کنید، بنابراین بهتر است حتما به آرایشگاه بروید.

رنگی را برای موهای خود انتخاب کنید که به پوست صورت شما بیاید. به طور مثال اگر صورت بی روحی دارید حتما از رنگ های تیره استفاده کنید و یا اگر موهای خودتان مشکی است از رنگ بلوند پرهیز کنید.

قبل از رنگ آمیزی حتما مقداری از رنگ را پشت گوش خود بمالید تا مطمئن شوید که به آن رنگ حساسیت و آلرژی ندارید. همچنین اگر رنگ موی شما سفید است حتما از رنگ های دائمی و اصلی استفاده کنید و به هیچ عنوان سمت رنگ های فانتزی نروید چرا که سفیدی موهای شما را از بین نخواهد برد.

از سوی دیگر اگر می خواهید نتیجه مورد دلخواه شما باشد، باید به بعضی قوانین احترام بگذارید. در صورتی كه در گذشته موهایتان را دكلره كرده‌اید، روی آن یك رنگ تیره نگذارید چرا که در این صورت دیگر نمی‌توانید رنگ آن را روشن كنید. دكلره مجدد نیز موهای‌تان را می‌سوزاند. هرگز از مخلوط رنگی كه سابقا درست كرده‌اید برای رنگ‌آمیزی دفعه بعد استفاده نكنید. رنگ‌ها را با هم مخلوط نكنید مگر آنكه از یك خانواده باشند.

انواع برندها

become-wella-master-colorist-800x800


 

از آن جایی که رنگ مویی که استفاده می کنید بسیار اهمیت دارد باید توجه کنید که چه برندی را مورد استفاده قرار می دهید.اگر دقت خود را در هنگام خرید بالا نبرید ممکن است موهای شما بسوزد و دیگر به حالت اولیه ی خودش برنگرد تا وقتی که آن را از ریشه کوتاه کنید. از این رو برند هایی که در ادامه ذکر شده اند می توانند برای شما مناسب باشند.

رنگ موی دائمی سطح 3 گارنی یر نیوترس (Garnier Nutrisse)این رنگ مو با 29 رنگ متفاوت و زیبا از روشن ترین رنگ تا تیره ترین رنگ در کالکشن آن موجود است با فرمولی قوی به موهای شما آسیب نمی رساند ٫ این رنگ مو از ویتامینه های طبیعی مانند روغن آوکادو ٫ ویتامین E و روغن دانه انگور تشکیل شده 100% موهای خاکستری را پوشش میدهد و برای مدت طولانی ماندگاری دارد.

همچنین رنگ موی نگ مو کلایرول (Clairol Natural Instincts Haircolor)در 21 رنگ ٫ با سایه های بسیار و رنگی که کاملا طبیعی به نظر می رسد . مخلوطی غنی از انتی اکسیدان وتامین  c و E . برای مدت طولانی نمی تواند موهای خکستری را پوشش دهد . ماندگاری این رنگ در 6 هفته است بدون اینکه رنگ آن عوض شود.

44401-MedPic


رنگ مو کلایرول محافظ رنگ مو (Clairol Loving Care Haircolor)
این رنگ موی قدیمی یکی از رنگ هایی است که مادر من  در چند دهه از آن استفاده کرده است و اون عاشق این رنگ مو است چون در آن آمونیاک یا پراکسید ندارد. شامل ویتامین E.. با اینکه رنگ مویی قدیمی است اما مدرن است.

images (3)


قیمت رنگ موهای مردانه از 3 هزار تا 46 هزار تومان در بازار یافت می شود و برای بانوان از 6 هزار تا 50 هزار تومان است که طبعا هر چه قیمت آنها بیشتر باشد موهای شما در برابر آسیب دیدگی مقاوم تر است.

 
کد خبر: 154205

وب گردی

وب گردی