تهران – ایسکانیوز: زلاتان ایبراهیموویچ گذر کوتاهی به بارسلونا زد و پس از یک فصل از این باشگاه جدا شد.

شرایط برای زلاتان ایبراهیموویچ در عرصه باشگاهی همیشه خوب بوده و هرجا که او رفته موفق شده به همراه تیمش قهرمان لیگ شود. با این حال حضور یک ساله او در اسپانیا و تیم بارسلونا اگرچه با قهرمانی در لالیگا همراه بود ولی چندان رضایتی برای این غول سوئدی در پی نداشت.

او که به این باشگاه آمده بود تا در کنار مسی در خط حمله بارسا کولاک کند پس از چندی متوجه شد که آبش با ستاره آرژانتینی بارسا در یک جوی نمی‌رود. آن زمان رسانه‌های اسپانیایی به ویژه روزنامه‌های نزدیک به رئال مادرید از اختلاف بین این دو مهاجم پرده برداشتند ولی بارسایی‌ها همواره این موضوع را تکذیب کردند.

سرانجام پس از سال 2010 زلاتان تصمیم گرفت از بارسا جدا شود و همان زمان رسانه‌های اسپانیایی نوشتند که نقش مسی در این جدایی پررنگ بوده است. حالا بعد از 4 سال، آندونی سوبی سارتا مدیر ورزشی بارسلونا در گفت و گو با مجله «اسپرت فوت» آن موضوع را تایید کرده است: «واقعیت این است که این دو نفر با هم مشکل داشتند ولی ما بعدا از این موضوع باخبر شدیم. آن اوایل که من هنوز مدیر ورزشی نشده بودم قرار بود بازیکنی مثل آنری و زلاتان در تیم داشته باشیم تا از جلو پرس کنند و بازی با سرشان هم خوب باشد ولی درمورد مسی و زلاتان آن طور که باید شرایط پیش نرفت».

messi

کد خبر: 172319

وب گردی

وب گردی