تهران-ایسکانیوز: «دلبری» دومین فیلم بلند جلال دهقانی اشکذرری است که به دلیل تاخیر در آماده شدن برای جشنواره فجر سی وسوم از حضور در جشنواره بازماند.عباس غزالی از بازیگران این فیلم است که از دلایل حضورش در «دلبری» می گوید.


عباس غزالی


عباس غزالی در گفتگو با خبرنگار سینمایی ایسکانیوز درباره دلیل حضورش در یک فیلم با موضوع دفاع مقدس گفت: در چند سال اخیر حس عجیبی در من نسبت به آدمهای مقدس و شهید به وجود آمد که این حس علاقه من را برای بازی در این فیلم ها افزایش داد و این حس به قدری در من پر رنگ است که حتی به دوستانم که در این زمینه کار می کنند گفتم اگر فیلم دفاع مقدسی قرار بود تولید شود به من اطلاع دهید چون علاقمند به بازی در این گونه فیلم ها هم هستم و اهمیتی هم به حرف دیگران نمی دهم.


او درباره  فیلمنامه «دلبری» گفت: فیلمنامه «دلبری» در ژانر دفاع مقدس است و با اینکه در این فیلم سکانس های کوتاهی دارم اما وقتی به من پیشنهاد بازی در «دلبری» داده شد با علاقه فراوان پذیرفتم و بسیار خوشحال شدم که قرار است در یک فیلم دفاع مقدسی بازی کنم.


هنگامه قاضیانی، آتیلا پسیانی ، عباس غزالی و محمدرضا شیرخانلو (بازیگرکودک) نیز در این فیلم بازی می کنند.


این فیلم  ملودرام اجتماعی است و قصه آن درباره زنی به نام «طوبی» است که در شب مراسم عروسی خواهر زاده اش اتفاقاتی برایش رخ می دهد.


مدیریت فیلمبرداری این فیلم برعهده فرشاد بشیری زاده است و تهیه کنندگی دومین اثر دهقانی اشکذری بر عهده سید محمود رضوی است.


سیدجلال دهقانی اشکذری پیش از «دلبری» فیلم «خانه‌ای کنار ابرها» را جلوی دوربین برد.


کد خبر: 204439

وب گردی

وب گردی