???????????????????????????????

ایسکانیوز؛پلاس+/نامه محمد رضا رحیمی حاشیه های بسیاری داشت  و بسیاری از نمایندگان به او نقد کردند اما  مهرماه 88وقتی باهنر، نایب‌رییس مجلس از غفوری‌فرد که دبیری جلسه را به عهده داشت، درخواست کرد تا متن نامه اعلام وصول شده‌ای را قرائت کند، غفوری‌فرد گفت: «جناب مهندس! نامه‌ای با امضا بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی دریافت شده است که در آن از انتصاب جناب آقای محمدرضا رحیمی به عنوان معاون‌اول رییس‌جمهور تشکر نموده‌اند. این نامه عینا خدمت ریاست محترم جمهوری اسلامی ارسال می‌گردد.»  با این حال  میر قسمت موسوی عضو کمیسیون آموزش و تحقیق مجلس با بیان اینکه، اکثر نمایندگان مجلس از همان ابتدای ورود رحیمی با او مخالف بودند، عنوان کرد: طبعا اکثر نمایندگان مجلس از انتخاب رحیمی به عنوان معاون اول رئیس جمهور مخالف بودند و به طور کل حسن نظری روی ایشان از سوی نمایندگان وجود نداشت اما به هر طریق دولت به روند کاری خودش را آنطور که می خواست ادامه داد.

او در ادامه افزود: در هر حال احمدی نژاد آمده و تمامی زوایا را روشن کرده است و باید بپذیریم که عده ای هم در زمان مسئولیت رحیمی از او حمایت کردند و همواره طرفدارش بودند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیق مجلس ، هر دولتی را موظف به حمایت  کردن از کاندیده ها دانست و در اینباره گفت: در حقیقت اعلام شده است که برخی از افراد بر ای نمایندگی تحت کمک های مالی در دوران احمدی نژاد قرار گرفته اند که البته این مسئله در هر دولتی ممکن است رخ دهد وکاملا طبیعی است اما مجلس باید مشخص کند چه کسانی از دولت قبل پول گرفته اند و پیگیری کرد که آن پول ها صرف چه شده و چه کسانی بودند که این پول را دریافت کردند چرا که مردم بی شک این انتظار را از مجلس دارند.

او در ادامه افزود: من فکر می کنم پول هایی که به دست این افراد رسیده، صرف مسائل و تبلیغات انتخاباتی شده است.

موسوی با بیان اینکه، اگر این پول از بیت المال باشد بی شک غیر قانونی است و عنوان کرد: در حقیقت درون نامه آمده است که این پول که به افراد داده شده است شخصی بوده اما اگر در این میان ثابت شود که این پول ها از بیت المال برداشته شده بی شک غیر قانونی و دارای هیچ مجوزی نیست.
کد خبر: 205951

وب گردی

وب گردی